• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Happy friday:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Auda, den glemte jeg.

Føles litt rart å sitte på toget nordover når det allerede var gråvær og enda ikke løv i Boston. Har visst stolt for mye på global oppvarming, burde tatt turen et par uker senere.

Fant faktisk noe helt spiselig til togreisen, Craisins.
attachment.php

Å finne varmmat i USA som er spiselig kan bli en større utfordring, men vi får se hva helgen bringer.

Det er vanskelig å finne « beintråkka joikakaker med stappe» i USA, men her borte i vest er det en nydelig vår, det spirer og gror, «Halibut» sesongen er åpen, så det spises meget sunt og godt også. Et kort stopp for noe godt i glasset hos Freemont Brewery (4 minutter unna kontoret) en Imperial IPA var akkurat det man fortjener etter en god uke. Kan sitte ute å se på skikkelige fly, bygget før 1960.
Ha en flott helg alle som vet hvordan man finner det man liker (jeg liker ikke beintråkka joika kaker» en Halibut med lokale grønnsaker på grillen blir ikke feil.

Det er vanskelig å finne « beintråkka joikakaker med stappe» i USA,
Lykke til med leitingen. Selv ville jeg styrt unna denslags.

Ser mitt fasjonable hotell ligger ikke for langt unna en matbutikk ved navn "Save-a-lot". Må sjekke i kveld om de kan fungere som backup-løsning på matfronten. De kan jo til tross for navnet ha et kokkelaug som lager ferske lokale spesialiteter.

En relativt luguber kolonialkjede, men har du flaks har de en deli- eller varmdisk.

Ikke så vanskelig å finne sjappa. Strålende anmeldelser:
- Should call this place ghetto grocery.. Ok for picking up a few small items.. But that's it.
- Great if you live in Poverty. Bad if you don't like buying off brand Twinkies for lunch.

Bor du på Inn at St Johns? Hvis du liker vietnamesisk mat, så ligger det en sjappe nærme som får god omtale. Salvage BBQ rett over gata ser også lovende ut.

Og ikke glem å besøke Bunker Brewing. Ser ut til å være et godt lite bryggeri.

Last edited:
Bor litt med fasjonabelt, La Quinta Inn & Suites. Men langt unna er det ikke. Ser på kartet at "Cumberland County Jail" ligger på den andre siden av jernbanelinjene butikken ligger ved. Sier vel sitt om strøket.

Med allergi mot alkohol holder jeg meg unna alt med Brew i navnet. Prøver meg på lokal mat om denslags finnes, asiatisk er en nødløsning. Husker reaksjonene jeg fikk i Las Vegas da jeg prøvde finne lokal mat i den byen.

Men takk for tips.

Ok, da har du Amato’s (italiensk sandwichsjappe) rett nedi veien. Bra reviews. Ikke langr til Denny’s for frokost heller. Du bør klare deg bra der. :)
Ligg unna McD og Dunkin’ ...

Men gå ned Park Ave, så funner du Holy Donut ....

«Imaginative donuts are made with potatoes & local ingredients at this artisanal dessert shop.»

Last edited:
Ser at det er live musikk og stappa hus på Salvvage. Dennys Diner ligger nærmere og burde gi mulighet til å sitte ned. 55+ meny for de som satser på å leve så lenge.

Back