Re: Håper å gjenåpne kveldsflighten til NY
Men synes at SAS burde klare å tilby et bedre tilbud til norske reisende. Nå skal sant sies at SAS Braathens blir bedre og bedre. En oppdeling av SAS i de ulike selskapene har tydeligvis gjort godt. Nå kan en se hvem som tjener penger, og hvem som ikke gjør det. Bedre tilbud ut i Europa er det også for nordmenn. Får en jo til å tenke på hva det må ha kostet SAS (les: passasjerene) å ha den "gamle" ordningen så lenge....
Men nok om det. SAS må gjerne åpne nok en avgang til EWR fra CPH, noe som dem mest sannsynlig vil prioritere for å skvise CO ut fra CPH. Kanskje dem lærte noe med å legge ned OSL-EWR og "gi" passasjerene til CO da den ruta starta. SAS bør helt klart komme i en offensiv rolle på langrutene, den siste tiden har vel gått mest med til å overleve....og enda er ikke skjebnen bestemt for SAS Intercont.
Det er vel det vi diskuterer...og mange nordmenn synes er litt merkelig, spesielt når en ser at det faktisk går fint å ha langruter fra OSL....og at SAS har enda større potensiale til å få det til om dem planlegger litt. Men regner med at SAS da også ikke går ut i norske media og "klager" sin nød over at nordmenn ikke bruker SAS.Originally posted by PP
Jeg har ikke sagt alle skal være enige...
Sagen er den at OSL har lavest prioritet hos SAS intkont - det er der en række grunde til.
Men synes at SAS burde klare å tilby et bedre tilbud til norske reisende. Nå skal sant sies at SAS Braathens blir bedre og bedre. En oppdeling av SAS i de ulike selskapene har tydeligvis gjort godt. Nå kan en se hvem som tjener penger, og hvem som ikke gjør det. Bedre tilbud ut i Europa er det også for nordmenn. Får en jo til å tenke på hva det må ha kostet SAS (les: passasjerene) å ha den "gamle" ordningen så lenge....
Men nok om det. SAS må gjerne åpne nok en avgang til EWR fra CPH, noe som dem mest sannsynlig vil prioritere for å skvise CO ut fra CPH. Kanskje dem lærte noe med å legge ned OSL-EWR og "gi" passasjerene til CO da den ruta starta. SAS bør helt klart komme i en offensiv rolle på langrutene, den siste tiden har vel gått mest med til å overleve....og enda er ikke skjebnen bestemt for SAS Intercont.