Håper å gjenåpne kveldsflighten til NY

• Thread starter Thread starter CK
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
Re: Håper å gjenåpne kveldsflighten til NY

Originally posted by LN-MOW
Jaja .. da lar vi siste ord vaere sagt om dette. personlig tror jeg pp mente det mer humoristisk enn du gir ham credit for, men for 'husfredens skyld' redigerte jeg litt.

Præcis :)

Uden at have den helt store ekspertviden i det norske folkefærd, så tror jeg måske vi her i DK i større grad benytter ironi i vores kommunikation. Jeg ved at mange udlændinge der kommer til DK har svært ved at gennemskue hvornår vi benytter ironi og hvornår vi ikke gør.

Originally posted by PP
Originally posted by DY
Forsåvidt greit at LN-MOW valgte å sensurer og slette deler av innleggene til pp og meg selv. Men synes man må kunne ta opp slike ting som ble gjort av meg. Jeg synes til tider enkelte deltakere her inne kan være litt ufine mot andre, og dessverre gå litt over streken. Syntes pp gjorde det i denne saken. Selv da jeg på en ryddig og ordentlig måte forsøkte å rydde opp i dette fikk jeg altså et "god-dag-mann-økseskaft-svar" som jeg syntes var barnslig og ikke særlig seriøst.

Uten å virke sur eller bitter, så synes jeg en må forvente at deltakerne på forumet bør oppføre seg innenfor rimelighetens grenser og respektere at andre kan ha ulike meninger. pp sitt svar til Dag Viking syntes jeg burde kommenteres, noe jeg selv mente ble gjort på en voksen måte, men med enda barnsligere svar tilbake til meg.

pp fikk flere anledninger til å "ta opp hansken" og rydde opp i dette, men valgte heller å fortsett i samme stil. En unnskyldning fra pp til Dag Viking synes jeg er på sin plass. Men vi har visst ulik moral og etikk på det området.

Ha en god helg

Come on DY... Det er fint moderatorerne går ind og censurerer indlæg såfremt de mener at nogen er gået for langt hvilket man tilsyneladende synes i dette tilfælde. Men at du DY nu tilsyneladende har udråbt dig selv en en selvbestaltet politibetjent, synes jeg er påfaldende med visse af de udsagn og synspunktet du selv til tider fremkommer med.

Hvad angår denne tråd, så mener jeg ikke at jeg på nogen måde skylder nogen en undskyldning. Dag Viking kommer med en udtalelse der til en vis grad må opfattes som provokerende - når man gør det må man også kunne klare en modkommentar der bygger på en sammenblanding af ironi og provokation. Dette var intentionen med det indlæg jeg skrev som kommentar på Dag Vikings udtalelse!
Jeg er overhodet ikke noe politibetjent slik du påstår.
At du ble provosert over Dag Vikings innlegge er greit nok, og du føler ikek for å unnskylde ditt svar heller.

Men i dette tilfelle så var det faktisk MEG du sendte et svar til som jeg overhodet ikke forstår hvorfor. Jeg forsøkte på en ryddig måte å ta opp den måten en behandler forumdeltakerne på...og fikk istedet en svært neagtiv melding fra deg....selv uten at jeg hadde skrevet noe provoserende til deg. Så om du ikke ville unnskylde deg overfor Dag Viking så....kanskje andre.

Originally posted by Dag Viking
Nå blir jeg litt nysgjerrig på hva som sto i det innlegget som ble fjernet.

Det var kun en liten grafisk illustrasjon ..... Kan vi NAA gaa tilbake til temaet??

'Nuff ... skal dere diskutere mer, bruk email.

Status
Not open for further replies.
Back