TOS
ScanFlyer Mile High Club
Re: SAS forsinkelser/kansellerte IC avganger
Ja, kompensasjon skal man selvsagt ha ved downgrade, men om det er ledig i en klasse over det man har så mener jeg det er opplagt at SK skal booke passasjerene inn i denne.
Mitt poeng med å trekke frem et annet selskap her var at nettopp SAS har gått høyt ut i forhold til forsinkelsene til DY/DU - ikke at DU evt innlosjerer sine passasjerer i terminalen (pga fulle hoteller i nærheten, etter sigende). Hadde SAS ikke vært så eplekjekke og derimot sagt at slikt kan skje selv den beste så hadde jeg kanskje ikke kommentert her nå.
Ja, du kommer ju fram och du får ett val.
Självklart ska man kräva kompensation OM man acceptererar att åka ekonomi istället för Plus. Det kan ex vara en prisreduktion eller X-antal 1000 EB poäng om man är EB medlem.
Det icke-namngivna bolaget du syftar på hade kanske inte ens erbjudit hotel under 2-3 dygn, utan hänvisat till det hårda golvet i flygterminalen. 100-tals..passagerare som valde det icke-namngivna bolaget har fått uppleva hur det är att sova på flygplatsgolvet sommarn 2014 på sin USA resa.
De hade säkert med glädje valt 3 mellanlandingar istället för att tillbringa natten på ett kallt hårt terminalgolv.
Ja, kompensasjon skal man selvsagt ha ved downgrade, men om det er ledig i en klasse over det man har så mener jeg det er opplagt at SK skal booke passasjerene inn i denne.
Mitt poeng med å trekke frem et annet selskap her var at nettopp SAS har gått høyt ut i forhold til forsinkelsene til DY/DU - ikke at DU evt innlosjerer sine passasjerer i terminalen (pga fulle hoteller i nærheten, etter sigende). Hadde SAS ikke vært så eplekjekke og derimot sagt at slikt kan skje selv den beste så hadde jeg kanskje ikke kommentert her nå.