Søndag er alltid en fin dag for spotting.
Starter dagen med WIF904 fra Tromsø, som ankom noen minutter før rutid.
LN-WIR av typen Dash 8-100 er en vanlig traver her oppe i finnmark.
Samme maskin tok av igjen som WIF907 tilbake til Tromsø.
Bildene blir så som så, da jeg bruker kit objektiv, og gjerdet unngår man omtrent ikke.
Tekst over bildene
50-40-30-20-10
		
		
	
	
		
	
Positive rate, gear up
		
	
		
	
400 feet, flaps up
		
	
Neste maskin for dagen er LN-WIF som kommer inn som WIF921 fra Tromsø med videre avgang til Hasvik også med callsign WIF921.
Widerøe glimter til med å holde seg 10 minutter før rute, både på ankomst og avgang
Short Final
		
	
20-10
		
	
Min beste venn er også en ivrig flyspotter
		
	
Rotate
		
	
Postive rate
		
	
Gear up
		
	
400 feet, flaps up
		
	
				
			Starter dagen med WIF904 fra Tromsø, som ankom noen minutter før rutid.
LN-WIR av typen Dash 8-100 er en vanlig traver her oppe i finnmark.
Samme maskin tok av igjen som WIF907 tilbake til Tromsø.
Bildene blir så som så, da jeg bruker kit objektiv, og gjerdet unngår man omtrent ikke.
Tekst over bildene
50-40-30-20-10
	Positive rate, gear up
	
	400 feet, flaps up
	Neste maskin for dagen er LN-WIF som kommer inn som WIF921 fra Tromsø med videre avgang til Hasvik også med callsign WIF921.
Widerøe glimter til med å holde seg 10 minutter før rute, både på ankomst og avgang
Short Final
	20-10
	Min beste venn er også en ivrig flyspotter
	Rotate
	Postive rate
	Gear up
	400 feet, flaps up