Søndag er alltid en fin dag for spotting.
Starter dagen med WIF904 fra Tromsø, som ankom noen minutter før rutid.
LN-WIR av typen Dash 8-100 er en vanlig traver her oppe i finnmark.
Samme maskin tok av igjen som WIF907 tilbake til Tromsø.
Bildene blir så som så, da jeg bruker kit objektiv, og gjerdet unngår man omtrent ikke.
Tekst over bildene
50-40-30-20-10
Positive rate, gear up
400 feet, flaps up
Neste maskin for dagen er LN-WIF som kommer inn som WIF921 fra Tromsø med videre avgang til Hasvik også med callsign WIF921.
Widerøe glimter til med å holde seg 10 minutter før rute, både på ankomst og avgang
Short Final
20-10
Min beste venn er også en ivrig flyspotter
Rotate
Postive rate
Gear up
400 feet, flaps up
Starter dagen med WIF904 fra Tromsø, som ankom noen minutter før rutid.
LN-WIR av typen Dash 8-100 er en vanlig traver her oppe i finnmark.
Samme maskin tok av igjen som WIF907 tilbake til Tromsø.
Bildene blir så som så, da jeg bruker kit objektiv, og gjerdet unngår man omtrent ikke.
Tekst over bildene
50-40-30-20-10

Positive rate, gear up


400 feet, flaps up

Neste maskin for dagen er LN-WIF som kommer inn som WIF921 fra Tromsø med videre avgang til Hasvik også med callsign WIF921.
Widerøe glimter til med å holde seg 10 minutter før rute, både på ankomst og avgang

Short Final

20-10

Min beste venn er også en ivrig flyspotter

Rotate

Postive rate

Gear up

400 feet, flaps up
