Hæppi Torsdag

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Hæppi Torsdag

Dette summerer det vel egentlig greit opp. Eller hva, Biz?

105_13206_web_1000.jpg

Skål, kosmonauter.

Re: Hæppi Torsdag

God morgen fra et friskt og kaldt Røros. Klarcfir dagens oppgaver og møter før NSB frakter meg hjem i ettermiddag. I motsetning til MOW og BIZ tar jeg nok et glass i kveld fordi livet er flott;-)

God morgen fra Bangkok. Herfra meldes det om 32grC, strålende sol og lav luftfuktighet. Noen timer ved bassenget er unnagjort så straks blir det tur nedover mot Emporium Quatier hvor det skal lunsjes på toppen.
Ha en strålende dag :D

God morgen fra Gullstua LHR først så nesten tom 764. Og nesten varm NYC .LHR SQ kantine ^_^

Mornings fra L1. Startet dagen med møter på et av våre andre kontorer, så blir litt lenger reisevei. I kveld er planen å gjøre minst mulig, etter jeg fikk med en god skitur i går kveld. Ha en fin dag

God morgen fra Trondheim der jeg startet med en liten tur innom jordskifteretten før jeg kunne videre på jobb.

Det gledes til en jobbtur neste uke, på tross av at jeg må stå opp grytidlig. Savner jobbturer, bare vært på 3 stykk på et års tid. Ifølge mine nye kolleger er det massiv reisevirksomhet (normalen her er 0), men det biter jeg ikke på.

Ha en flott dag alle sammen!

Hei igjen fra SQ kantina. SK bare rett in på LHR uten strafferunde på 1t 45 min . Nyter god mat

Dette summerer det vel egentlig greit opp. Eller hva, Biz?

105_13206_web_1000.jpg

Skål, kosmonauter.

Jo helt korrekt! Og så må vi ikke glemme at "Pengene til brennevin ligger alltid øverst".

Det hilses fra det Sandefjordske!
Snart skal det kjøres til det Osloske for de neste par dagene der. Tror jeg må innom det lokalet polet her og kjøpe meg ei flaske jeg kan hygge meg med på hotellet i kveld. Det må vel være lov??

Jaja. Ikke rart vi drikker.... :drink
Det er jo torsdag...

Hepp hepp!

Hei fra Stavanger. Ingen store planer for dagen.

Tror jeg må innom det lokalet polet her og kjøpe meg ei flaske jeg kan hygge meg med på hotellet i kveld. Det må vel være lov??

Hehe. Det er faktisk ikke lov nei. Ja du får kanskje satse på at skjenkekontrollen ikke har kontroll i kveld.

Dersom et hotellrom har skjenkebevilling, slik som man har gjennom minibarer, er det ikke muligheter for å nyte medbrakt. Dermed bryter i praksis alle hotellgjester som har kjøpt med seg en sekspakning eller en vinflaske fra Vinmonopolet skjenkereglene.

https://www.bt.no/nyheter/lokalt/i/v6Lpm/Ulovlig-a-ta-med-ol-pa-hotellrommet

Ettermiddag fra Klepp. Og gakk og ve med NAV altså... Nå ber de meg for n'te gang om å oppdatere ting i den såkalte "aktivitetsplanen" som alt er der...:headbang

... ellers går jobbsøkingen sin vante gang. Riktignok med litt mindre tid tilgjengelig siden jeg har snublet inn i vikarfellen igjen, men dette siste vikariatet har definitivt bidratt med motivasjon til å søke jobb andre steder. Ha en bedre dag, med eller uten NAV.:stir

Hei fra Stavanger. Ingen store planer for dagen.

Hehe. Det er faktisk ikke lov nei. Ja du får kanskje satse på at skjenkekontrollen ikke har kontroll i kveld.

https://www.bt.no/nyheter/lokalt/i/v6Lpm/Ulovlig-a-ta-med-ol-pa-hotellrommet

Nei for det skjer jo aldri at noen drikke medbrakt på hotellrommet. Hvor mange her har opplevd at skjenkekontrollen kommer stormende inn på rommet? Tenkte meg det ja.... men for the rekord så skal jeg drikke det i bilen min på parkeringsplassen på utsiden.......

Jæjæ .. da var man i gang med å gjøre livet surt for de uærlige igjen. Fersk kaffe i koppen og boller i ovnen. Sånne man baker, altså.

Min gamle Kindle har begynt å oppføre seg rart, så hoppet på et salg hos Amazon forleden og anskaffet en ny Paperwhite til $89. Den kom i går, og det var enkelt og greit å overføre innholdet og sette opp mine (u)vaner. Desverre litt mindre enn min modell, så da måtte jeg bestille nytt cover også. Men det gamle falt omtrent fra hverandre likevel.

Begynner å bli kaldt ute igjen - har droppet vesentlig siden jeg sto opp. Sur vind i tillegg.

Back