Guud laurdag

God ettermiddag! I dag har jeg malt brygge og båthus, og nå er båten vasket og klar til å bli sjøsatt som antagelig skjer i løpet av den neste timen. Været har vært supert og har bidratt til en anelse brunfarge på skrotten.

Da var man kommet seg til gate E29.. Misset første fly pga gravearbeider og generelt trafikkaos, men hva gjør vel det når det går ny kjerre to timer senere og man i tillegg oppgraderes til F. Litt småforsknket pga sent crew, men nå boarder vi ...

944554_10151411931686036_1122805320_n.jpg

God aften fra Alicante, Spania. Melia tilbyr fri bar i 5 etg her på hotellet. Har tatt et flott bilde av den, men dessverre evner jeg ikke å legge ved bildet. Men TR kommer etter hvert. Herunder siste tur i eco extra hos SAS. Hjem mandag, dog ikke i extra. Alicante kan ellers melde om 25 grader og sol.

Fri bar er dessuten en fin ting. Men nå stenger den.;) Ønsker alle en fortsatt god lørdagskveld.

God kveld fra Oppsal. Idag har jeg sett Fast and furious 6. Og der brukte de det som må være tidenes lengste rullebane.

Mer som god ettermiddag westcoast time. Ble sent i går etter å ha prøvd å komme gjennom øl-sortimentet på Tap House i Bellevue, WA. Kom til 14 av 160, og bare de lyse. Tror ikke vi touchet IPA engang... Nå venter rolige utepils i godt vær i greater Seattle Area før SFO og møte med en aktør med blå logo i morgen. Deretter blir det å teste ut SFO-CPH... Skål!

God kveld fra Oppsal. Idag har jeg sett Fast and furious 6. Og der brukte de det som må være tidenes lengste rullebane.

Ha ha ha... samme tenkte jeg. Tenk om de hadde droppet de siste 30 min. Da hadde filmen blitt skikkelig fin.

Back