Gutta på tur igjen, nå flyr vi: OSL-FRA-ICN-(DMZ)-FRA-OSL

Status
Not open for further replies.
Re: Gutta på tur igjen, nå flyr vi: OSL-FRA-ICN-(DMZ)-FRA-OSL

Nydelig rapport som vanlig, en fornøyelse å lese og se bildene. :)
Knallturer dere tar altså på så få dager, tenk å kunne være så heldig.
Stå på, flere rapporter vil vi ha. :nor

YES :up: :YES

Kom med flere slike turer og rapporter!

Lekkert! :up: :up:

Artig rapport, men må si meg enig i mat-kommentarene, var ikke en groumet-tur så det ut som.

Stikkord for denne turen er, HKT, C-class, C-class på nytt IC-selskap (!) og minst tre nye flytyper !

Satser på KAIR skjønner jeg :lol:

Morro lesning og bra bilder.
Fikk hilst på Fredrik på ENGM i dag på min flight hjem til ENZV. Bilder fra deres rapporter gjorde at jeg kjente han igjen.

DSC02823.jpg

- Tilogmed meny også på monkeyclass, forøvrig var det ikke noen valgmuligheter igjen når maten nådde rad 53 som Speedy satt på.

Skandale, serverer de ikke kimchi? Eller er det så obligatorisk at de ikke tar seg bryet med å skrive det på menyen?

Intet er som litt "fermenterte grønnsaker" (evt. råtten kål) når man er ute og flyr... Hvis man har flaks er det tofu-middag igjen også.

Morro lesning og bra bilder.
Fikk hilst på Fredrik på ENGM i dag på min flight hjem til ENZV. Bilder fra deres rapporter gjorde at jeg kjente han igjen.

Hyggelig å hilse på deg!
Litt flaut at jeg ikke forstod deg i begynnelsen og trodde du leitet etter den fingeravtrykksaken som SAS bruker :D

Bare pass på litt nå, når Fredrik vet hvem du er.. Han kan være ganske så utspekulert, om du er med en DY-flight, og han vet om det.. Men det ender stort sett godt :D

Flott rapport Martin! Morsomt å se på bildene derfra!

Ser ut som dere har det gøy som vanlig da dere drar ut på tur..når får jeg være med? :D :D

Last edited by a moderator:

Men, men - hvem har lengst flaggstang? Hvem lyver?

"- Utsikt inn til Nord Korea, og her ser man verdens høyeste flaggstang på 160meter"

http://www.airliners.net/aviation-forums/trip_reports/read.main/144245/

"Amman, the capital of Jordan, with the highest flagpole in the world"

Ellers er disse rapportene overveldende bra! Synd at verden ikke er større..

Last edited:

er nok tripreporten fra airliners.net som "lyver" :)

Very high flagpoles may require more complex support structures than a simple pole, such as guy wires, or need be built as a mast. The highest flagpole in the world, at 160 metres (525 ft), is that at Gijeong-dong in North Korea, the flag weighing about 270 kilograms (600 pounds) when dry.[17]

Since 2008 with 133m (436ft) the tallest free-standing flagpole in the world is the Ashgabat Flagpole in Turkmenistan, beating the formerly record holding Aqaba Flagpole in Jordan (size: 132 m; 433 ft).[18] It will however be outrivaled by the National Flag Square in Azerbaijan, which is currently under construction and will reach a height of 162m (531ft).[19] The Raghadan Flagpole in Amman is currently the third tallest free-standing flagpole in the world. It reaches a height of 126 meters (410 ft) and hoists a flag that measures 60 by 40 meters (200 by 130 feet); it is illuminated at night and can be seen from 25 km (16 miles) away.

http://en.wikipedia.org/wiki/Flag_pole#Flagpoles

Gruer meg til du mister ID rettighetene, Martin. Det kommer til å bli en nedtur for oss som digger disse rapportene.

Gruer meg til du mister ID rettighetene, Martin. Det kommer til å bli en nedtur for oss som digger disse rapportene.

Starter sikket "Speedbird consulting - din rådgiver for raske og morsomme ID-reiser", der han selv viser hvordan det skal gjøres (oppgjør i vennebilletter).

What ? , da blir det stusslig med stunt trips her.

Igjen , veldig bra levert gutta !

Status
Not open for further replies.
Back