gardkarlsen
ScanFlyer Silver
Re: Gutta på tur igjen, nå flyr vi: OSL-FRA-ICN-(DMZ)-FRA-OSL
Nok en festlig rapport. Bra jobbet
Nok en festlig rapport. Bra jobbet

Var det tal om vilken sträcka? Ni fick ju C på SK635 det VET jag![]()
Stikkord for denne turen er, HKT, C-class, C-class på nytt IC-selskap (!) og minst tre nye flytyper !
Stikkord for denne turen er, HKT, C-class, C-class på nytt IC-selskap (!) og minst tre nye flytyper !
![]()
- Tilogmed meny også på monkeyclass, forøvrig var det ikke noen valgmuligheter igjen når maten nådde rad 53 som Speedy satt på.
Morro lesning og bra bilder.
Fikk hilst på Fredrik på ENGM i dag på min flight hjem til ENZV. Bilder fra deres rapporter gjorde at jeg kjente han igjen.
Litt flaut at jeg ikke forstod deg i begynnelsen og trodde du leitet etter den fingeravtrykksaken som SAS bruker![]()
Very high flagpoles may require more complex support structures than a simple pole, such as guy wires, or need be built as a mast. The highest flagpole in the world, at 160 metres (525 ft), is that at Gijeong-dong in North Korea, the flag weighing about 270 kilograms (600 pounds) when dry.[17]
Since 2008 with 133m (436ft) the tallest free-standing flagpole in the world is the Ashgabat Flagpole in Turkmenistan, beating the formerly record holding Aqaba Flagpole in Jordan (size: 132 m; 433 ft).[18] It will however be outrivaled by the National Flag Square in Azerbaijan, which is currently under construction and will reach a height of 162m (531ft).[19] The Raghadan Flagpole in Amman is currently the third tallest free-standing flagpole in the world. It reaches a height of 126 meters (410 ft) and hoists a flag that measures 60 by 40 meters (200 by 130 feet); it is illuminated at night and can be seen from 25 km (16 miles) away.
Gruer meg til du mister ID rettighetene, Martin. Det kommer til å bli en nedtur for oss som digger disse rapportene.
Gruer meg til du mister ID rettighetene, Martin. Det kommer til å bli en nedtur for oss som digger disse rapportene.