G’søndag!

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
G’søndag!

Jepp, da var man hjemme fra nærflyplassen. Grått og vått, men det var godt å få mosjonert kameraet litt. Skal poste litt i bildeforumet i morgen men ikke tid i kveld.

Ser ut til å bli en fuktig søndag, og Premier League er avlyst, så da blir det nok av tid. ;)

Ha en fin søndag!

eee3ab0f56ad864b1a8dba9aaeeef95e.jpg

Re: G’søndag!

God søndag morgen fra Stavanger. Kofferten er pakket og det skal snart plusses og busses hjem etter en herlig helg. Kjenner det skal bli fint med to dager hjemme før kofferten pakkes på nytt. Ha en best søndag du også.

God morgen fra Hvalstad. Snart på tide med espressokopp nummer 2? Har lovet eldstemann og noen kamerater en tur til Skur 13, så de får rast litt fra seg på scootene sine, men får se om det blir kona eller jeg som tar turen. Og hvem som blir hjemme og aktiviserer minstemann. Ikke umulig det trengs en løpetur i kveld. Ha en fin dag

God morgen fra Lillestrøm! :)

Her drikkes det kaffe fra Lufthansa koppen og skues utover i retning Nittedal hvor morgentåken henger over åsene. Den blir nok borte etter hvert utover dagen, da været skal bli riktig så fint. Nærmest ekstra best. ;)
Planen i dag er en tur bort til nærflyplassen Kjeller og fly en tur. Turen er planlagt nordvestover ca 33 mil en vei. ;)

Ha en fin en, på bakken eller i lufta! 20220911_073336.jpg

Sent fra min SM-G998B via Tapatalk

God morgen. Her fikset arvingene omelett på sengen, og som ventet fulgte det med forventninger om at internett ble skrudd på.

Håper å få sagt hei til noen svensker før de setter nesa mot Sverige igjen. Kanskje båten også får frostvæske i septiken og en du som kan beskytte mot duer før det må kjøres til en bursdag.

Også var det denne jobben da hvor det koker.

God morgen fra Knausen. Litt sigen etter en mang frokost, 18 kilometer i marka i går og et litt utagerende after-walk etterpå.

Jeg ble plutselig mint på at vi skal i konfirmasjon i dag (i hele dag faktisk) så frem med shipping-bunaden igjen. Hmf

God Morgon från Mombasa,

Val i Sverige och här i Kenya skall man snart fira ny president. Solen skiner och idag blir det
lite sightseeing och pooltid innan jobbet sparkar igång imorgon. Ha en strålande söndag!

God formiddag. Deler av gårdagen ble brukt på produksjonslinja for mat på det lokale fotballanlegget. Jeg ble satt til å presse vafler, noe som var passe travelt, og var glad for at jeg ikke ble satt til å fikse kaffe. Et batteri av Moccamastere gikk kontinuerlig, og han som betjente dem hadde sin fulle hyre med å klargjøre alle trakterne. Du verden så mye kaffe det drikkes på en barnecup i fotball! Men vi klarte å holde tritt med køen og alle fikk kjøpt seg kaffe. Og vafler. Og vraps. Og hamburger. Og pølse med brød, og alt det andre som hører med. :)

Morn fra Erding. Målet for dagen er å drikke en Erdinger, samt en tur i parken hvor det er diverse dyr. Hjem med LH i kveld så da blir det å spandere på seg en cola man kan sitte å sutte på på flyet. Når minstemann er eldre blir det nok heller en tur i Therme Erding fremfor dyreparken, så sant man fortsatt har slekt i området

Go morgen fra Lommedalen. Første dag av helgen for min del. Jeg valgte å jobbe i går og tar heller fri på mandag, da jeg uansett måtte ha dratt tidlig hjem for å være på Stabæk-Raufoss kamp på Nadderud kl 18.
Håper inspirasjonen kommer over meg så jeg får ut fingern å får byttet eksosanlegget på vår T4 Caravelle. Den skal få lov til å gå ett par turer i løpet av høsten for å hente ca 50 sekker ved på hytta ved Sperillen. 19 grader er det inne nå, så det blir vel kanskje å fyre opp i peis eller ovn for å få litt varme i kåken i ettermiddag. Når man har ubegrenset tilgang på ved, det ligger ca 200 sekker kløyvd ved på hytta, så det er bare å fyre i vei.
Ha en knitrende varm dag alle sammen

Fin morgen vestfra.
Nydelig dugnadsdag i går avrundet med flott konsert utpå kvelden, Tom Roger Aadland og med band leverte. Delig med en dag der en får kjørt vekk/kastet ting og tang som har irritert i øyekroken over lengre tid, og ryddet og ordnet både ute og inne. Solid dose friskt luft ble det jo og, det er jo sommer ennå langt ut i september!
I dag ingenting på programmet, før full trøkk fra i morgen av igjen.

God Søndag fra Toronto!

Jeg har nå forlatt Sør-Amerika og i løpet av natten forflyttet meg til Nord-Amerika. Nettopp landet på Toronto Pearson International Airport og plukket opp mine Rimowa kofferter på samlebåndet og skal nå straks finne shuttelbuss til hotellet. Et par timer i god seng hadde vært deilig nå.
Er egentlig på vei hjem til Norge, men hadde ett par ting jeg skulle ha her bort så det passet egentlig ganske bra med et stopp her på hjemveien så det blir 2 dager her.

Ha en fin søndag!

Attachments

• 7902ED33-066C-4F80-BC58-D82BA021D272.jpeg
    7902ED33-066C-4F80-BC58-D82BA021D272.jpeg
    91.7 KB · Views: 238
  • BF978CDB-133C-401F-B89E-0EF2D369B7B3.jpeg
    BF978CDB-133C-401F-B89E-0EF2D369B7B3.jpeg
    46.3 KB · Views: 234
  • 9F7A4874-AA63-4461-B5C8-64C2D82FAB3C.jpeg
    9F7A4874-AA63-4461-B5C8-64C2D82FAB3C.jpeg
    87.5 KB · Views: 191
  • 1497DE7E-3EAB-43C0-9D6A-19E2B9608BA8.jpeg
    1497DE7E-3EAB-43C0-9D6A-19E2B9608BA8.jpeg
    89.9 KB · Views: 185
  • BACE3063-7318-41B1-8BFD-08CA9715BC3A.jpeg
    BACE3063-7318-41B1-8BFD-08CA9715BC3A.jpeg
    101.4 KB · Views: 20
Last edited:

God "morgen" fra Lillestrøm. Her har vi ikke stått helt opp enda. Men nå skal jeg vel straks krabbe ut av køya, koke litt egg og sånt.

Siden jeg egentlig skulle jobbet i helgen var ingen planer lagt og det har vært mest avslappende helg på lenge.

I kveld skal jeg lage pannekaker og så gjør vi et nytt forsøk på filmkveld etter Top Gun katastrofen i går. :)

Ha en stilig søndag

Hmm, været ble ikke så ekstra best som vi trodde, piloten utsatte turen til en annen gang! Uansett fikk jeg en 11000 skritt tur retur Kjeller for litt flyspotting, det er ikke gale det... :)
Neste helg er det i hvertfall LH biz til Wien og langhelg! Den må vel bli ekstra best!

Ha en lun en! ;)

Hmm, været ble ikke så ekstra best som vi trodde, piloten utsatte turen til en annen gang! Uansett fikk jeg en 11000 skritt tur retur Kjeller for litt flyspotting, det er ikke gale det... :)
Neste helg er det i hvertfall LH biz til Wien og langhelg! Den må vel bli ekstra best!

Ha en lun en! ;)

Hei og hå fra ‘nærheten’ til Wien, nemlig Praha (PRG)! Etter to måneders forumpause er det godt å være tilbake [emoji28] Travelt å løpe rundt i fjellene og ellers når det er så mye dagslys. Fremover blir det mørkere og dårligere (dvs. regn uten snø i høyden) vær, så da blir det deilig å catch-up på forum!

Blir faktisk LH Biz hele veien PRG-FRA-BGO i dag, ganske enkelt fordi det kostet 50kr mer enn eco [emoji38] Ble oppgradert til C også nedover på fredag, ettersom BGO-FRA nok en gang var stappfull og overbooket.

Hadde egentlig glemt litt hvordan LH var gjennom pandemien, men etter 5 turer siste 2 måneder husker jeg at så lenge det ikke er streik så er LH deilig. Deilig å reise med, på alle måter egentlig.

Og Tjekkia fikk jeg virkelig øynene opp for, så her skal vi hele gjengen senere - lærte at det er den 5. mest besøkte byen i Europa, og forstår det nå. (De øvrige er London, Paris, Rome og Istanbul.)

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

God morgen fra South Beach Miami. Alt for varmt og klamt, men god AC på hotellrt. Mye jobb på programmet mandag og tirsdag. I dag skal det brukes noen timer på å være turist, se over en presentasjon til i morgen, og en middag i kveld med konferansedeltakere. Ønsker alle en flott dag!
1acd7f3fc4ec55752a07d366c28f05a6.jpg

Morgen fra «the Twilight zone» hvor det ennaa er soloppgang - saa langt har den vart i 3 timer. Med luftkvalitet over 150 haaper vi at det dropper saapass at vi kan komme oss ut. Gaarsdagen ble tilbrakt innendoers, huset er faktisk godt bygget og lett aa holde luftkvaliteten paa et nivaa en astmatiker kan fungere.

God Morgon från Mombasa,

Val i Sverige och här i Kenya skall man snart fira ny president. Solen skiner och idag blir det
lite sightseeing och pooltid innan jobbet sparkar igång imorgon. Ha en strålande söndag!

Er du på Nyali?

Back