Du kan se den c/o Dropbox (cf post 558 herover) ellers klikk pä denne pdf'en her :PS PS: i hvilken post er det du har lagt ut tegningen av tverrsnittet og høydene i kabinen?
Konseptet HQR kan ikke patenteres. Men ved et litt spesielt juridisk triks har jeg ordnet med enerett for konseptet mht Airbus og Boeing, som derfor trenger fullmakt fra FT hvis de önsker â anvende HQR pä flyene sine. Inget Third Party MRO kan innföre HQR pä A320 eller 737 uten at Airbus eller Boeing först gjör flyene HQR-compatible (de grönne flyene mä fä installert en HQR SCN-package - specification change notice) sä jeg har - mener jeg ? - et fast grep om konseptet mht Airbus/Boeing ... Dog kunne evntlt Irkut og/eller COMAC fritt og uforstyrret bygge om sine feeder-flytyper til HQR. Det kunne FT ikke stoppe. Igrunnen ville det passe meg utmerket, fordi isäfall kommer det press pä Airbus/Boeing fra konkurransen !... Er det noen potensielle kunder ... hvordan har flyselskapene reagert på idéen og kostnadsanalysene? ... PS: er dette noe som kun Airbus tenker på, eller kan Boeing og andre også kunne være interessert i et slikt setearrangement?
Da er det bare første rad som får servering .....![]()
 ja, pâ den mâten ... for samme sete, til èn person, med vindu pâ hver side ? Nei, jeg forsto DC-8-63 slik at han likte 1+3+1 med (to) vindussete(r) pâ begge sider (av raden) ... OK, jeg synes dog DC-8-63 var noe overmâtelig entusiastisk for en gangs skyld, jeg skulle ha anet at noe ikke stemte, nâ innser jeg at du kjenner ham bedre enn jeg !?
Gary Kelly hos SWA uttrykker önske ä fä satt ned bakkesnuingene pä sine 737-700 til under 15 minutter. Dessverre ligger ikke groundworthiness i 737s DNA, derimot mener jeg at Kellys tankegang skulle före SWA til vurdering av 1+3+1 som mulig lösning for utfordringene.
https://leehamnews.com/2018/03/01/southwest-ceo-sees-60-fleet-becoming-737-7/