Motard ScanFlyer Silver 22 Jul 2010 #1 Her kommer et lite utvalg av Gardermoens varierte utvalg en torsdag kveld.... Kjendis kjerre. Jackie Chan OBS OBS: Her har det visst sneket seg inn en liten Airbus... Nøff Nøff. Last edited: 22 Jul 2010
Her kommer et lite utvalg av Gardermoens varierte utvalg en torsdag kveld.... Kjendis kjerre. Jackie Chan OBS OBS: Her har det visst sneket seg inn en liten Airbus... Nøff Nøff.
Airbus 330 ScanFlyer Dusty Medlem 22 Jul 2010 #4 Flott serie, så du sto der å tok bildene. Jeg satt i den grå Toyotaen, ventet på at kanskje den 737 til stjernene skulle stikke igjen
Flott serie, så du sto der å tok bildene. Jeg satt i den grå Toyotaen, ventet på at kanskje den 737 til stjernene skulle stikke igjen
Motard ScanFlyer Silver 22 Jul 2010 #7 Airbus 330 said: Flott serie, så du sto der å tok bildene. Jeg satt i den grå Toyotaen, ventet på at kanskje den 737 til stjernene skulle stikke igjen Click to expand... Oki. Har sett deg flere ganger i området før så jeg regnet med det var et forum medlem
Airbus 330 said: Flott serie, så du sto der å tok bildene. Jeg satt i den grå Toyotaen, ventet på at kanskje den 737 til stjernene skulle stikke igjen Click to expand... Oki. Har sett deg flere ganger i området før så jeg regnet med det var et forum medlem
LN-MOW Flyklapper Medlem 23 Jul 2010 #9 Someone said: Kombinasjonen winglets og eyebrows er ikke ofte man ser! Click to expand... BBJ'ene ble levert med winglets fra starten. Hvilken kjerre var forresten dette? Kunne ligne på en av de gamle Netjets-maskinene ..
Someone said: Kombinasjonen winglets og eyebrows er ikke ofte man ser! Click to expand... BBJ'ene ble levert med winglets fra starten. Hvilken kjerre var forresten dette? Kunne ligne på en av de gamle Netjets-maskinene ..
Airbus 330 ScanFlyer Dusty Medlem 23 Jul 2010 #10 LN-MOW said: BBJ'ene ble levert med winglets fra starten. Hvilken kjerre var forresten dette? Kunne ligne på en av de gamle Netjets-maskinene .. Click to expand... Reg på denne er N8767...
LN-MOW said: BBJ'ene ble levert med winglets fra starten. Hvilken kjerre var forresten dette? Kunne ligne på en av de gamle Netjets-maskinene .. Click to expand... Reg på denne er N8767...