Default Allerede onsdag:-)

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
…og med en følelse av torsdag:-) Siden det er fri på fredag skal da følelsen av både torsdag og fredag på feil dag nytes til fulle. Starter dagen med et frokostmøte på Majorstuen før turen går til toppen av byen. Skal se man rekker en aldri så liten tur ut til Kolbotn og opphavet også i ettermiddag. Nyt i vei!

God morgen fra Forus. Gikk greit å komme seg på jobb i dag også. Det er høstferie her i sør-vest så det vil muligens merkes på aktivitetsnivået. Har tatt med bok. Ha en fin dag!

Morn fra RE11. Det skal gjøres en innsats i Elvebyen, og Vy har denne uken kun spandert kaffe i appen og ikke bakevare i tillegg.

I mangel på edit-knapp i original-posten: Det ble en vemodig morgen etter å funnet Martins minnetråd. Martin vil bli savnet.

Nå vet jeg ikke omstendighetene, men for meg var det overraskende og trist å høre at Martin er gått bort. Man legger liksom ikke merke til når enkelte kommer og går i hverdagen, men en av gjengangerene her spurte jo etter han et par ganger og senest i går tenkte jeg faktisk på akkurat det. Så for meg han hadde fått seg en ny partner eller ny jobb og bare ikke brukte så mye tid online mer :/

Innspurt i ett prosjekt jeg har hatt gående siden Mai, det skal bli litt godt å bli ferdig med denne elektrolysøren. En kaffe for det!

God morgen fra SK4412, det blir en jobbtur til Tromsø noen dager. Kun 3 rader Premium, med totalt 3 pax, resten economy. Det er vel kanskje vanlig på en slik turistrute? Mange nordlysturister fra det fjerne Østen ombord.

Martin vil bli savnet.

Kalispera fra Skiathos. Først og fremst varme tanker til Martin, trist og høre og alt for tidlig.

Her har man kun avansert 800 meter fra flytrappen til Amaretto taverna, bokstavelig talt på terskelen til bane 01. Europas St. Maarten, og tre stykk 737/320 i knehøyde (jeg har lange ben og sto oppå betongmuren) i løpet av bare 20 minutter.

Attachments

• IMG_6698.webp
    IMG_6698.webp
    190.4 KB · Views: 6
Onsdag it is ... kaffe og hundemat koker og det ligger en 115-punds berner på føttene mine ...

Fryktelig trist å høre om Martin. Traff ham flere ganger, både i Norge og i Seattle. Her fra Seattle i 2009. Han smakte tequila for første gang på denne turen, hvis jeg husker rett... ;) #goodtimes

25.webp

Back