Gratulerer med dagen til...

Gratulerer så kjempemasse fra meg :nor
Dette var veldig hyggelige nyheter å lese nu på tampen av kvelden :)

Her må det en bedre middag til i helgen om du har tid. Jeg spanderer!!
Nok en gang gratulerer og jeg er spent på dine fremtidsplaner.

(Ringer deg men kommer bare til mobilsvar)

Gratulerer så mye Speedbird, det var hyggelige (og betryggende ;)) nyheter å lese for oss SK-pax! :nor

Kanon!! Forsinket gratulasjon fra Chicago! Sikkert ikke lenge foer Dr. Johnsen importerer deg nedover til Houston!

:norGRATULERER FRA MEG! Tiden har gått fort gitt! husker bil turen med flytte laset ned til SVG som om det var forige mnd!

Gratulerer Martin :-)
Takk for det, Karen! :)
Har mer tid fremover nå, så si i fra hvis du kommer nordover - og er klar for neste i Saw serien! ;)

(Ringer deg men kommer bare til mobilsvar)
Hjelper med riktig nummer, Fredrik! ;)
Vi må få til middag denne/neste uke!

Og siden OY-KHN ser ut til å fly for SAS SE, så regner jeg SEA-turen som trygg
Tror jeg må smiske meg inn med OPS-en og få de til å sette inn dette KHN.
(Tripple_Seven hadde også fagprøve på den! (for noen år siden da..))
Hva var flightnummeret du skulle med igjen?

Gratulerer så mye Speedbird, det var hyggelige (og betryggende ) nyheter å lese for oss SK-pax!
Takker! :)
Det at jeg nå har sign-out-rett har jo gjort SK bare enda mer tryggere å fly enn DY! ;)

Kanon!! Forsinket gratulasjon fra Chicago! Sikkert ikke lenge foer Dr. Johnsen importerer deg nedover til Houston!
Tusen takk, Tommy! :)
Skal ikke se bort for at jeg er mer enn gjennomsnittlig interessert i det, nei! :cool:

Gratulerer fra meg også. Lykke til med jobbinga!
Takk for det!
Fikk ild-dåp i dag med heising av doghouse og alu-rudder på Hagbart Viking!
Kult å stemple selv for det jeg gjør!

GRATULERER FRA MEG! Tiden har gått fort gitt! husker bil turen med flytte laset ned til SVG som om det var forige mnd!
Takker, Morten!
Skal ikke se bort i fra at jeg trenger hjelp med nok ett flyttelass om ikke så lenge!

Grattis från din kollega på STOKE!
Tusen takk, Per Christian!
(har enda ikke mottat CoMail forøvrig - du fått noe i retur??)

, men blir du også Midtsidemann i Vi Menn... .
Har hørt rykter at jeg er avbildet i månedens nummer i Vi Menn, men jeg har ikke sett det selv!
Blir anklaget for å være PR-kåt på jobben etter både barnetimen på radio, debouten i PaxAir filmen og diverse annet..
..andre sier jeg ikke er PR-kåt, men bare kåt.. :musikk

Tror jeg må smiske meg inn med OPS-en og få de til å sette inn dette KHN.
(Tripple_Seven hadde også fagprøve på den! (for noen år siden da..))
Hva var flightnummeret du skulle med igjen?

Har hørt rykter at jeg er avbildet i månedens nummer i Vi Menn, men jeg har ikke sett det selv!
Blir anklaget for å være PR-kåt på jobben etter både barnetimen på radio, debouten i PaxAir filmen og diverse annet..
..andre sier jeg ikke er PR-kåt, men bare kåt.. :musikk

Flightnummeret står bare rett under det inlegget mitt som du siterte, i signaturen min...

kjøpte forøvrig ukens Vi Menn, etter at jeg leste tråden her, og det sto noe om flymekanikere på forsiden.. Ventet meg nesten bilder av deg, men dessverre..

Forøvrig en liten feil i artikkelen: Dan Viking (Fagprøvemaskinen din), refereres til som en over 20 år gammel arbeidshest hos SAS.. I følge den eminente siden scanair.no, ble maskinen levert i 1990.. Hvis ikke det blir 18, forlanger jeg skolepengene tilbake..

Skyld på at du kjøpte ViMenn pga. at det stod noe om fly.. :p
OK - da var det ikke bilde av meg i ViMenn (på vei ut i Passaten for å oppsæke redaksjonen i ViMenn)!

Og du skal fly SK457, ja.. *ringer SOPS'en*

Ikke utenkelig at CK har mer rett enn journalisten til ViMenn, tror det stod 1990 i jobbkortene, ja.

Back