Takk for det, Karen!Gratulerer Martin![]()
Hjelper med riktig nummer, Fredrik!(Ringer deg men kommer bare til mobilsvar)
Tror jeg må smiske meg inn med OPS-en og få de til å sette inn dette KHN.Og siden OY-KHN ser ut til å fly for SAS SE, så regner jeg SEA-turen som trygg
Takker!Gratulerer så mye Speedbird, det var hyggelige (og betryggende ) nyheter å lese for oss SK-pax!
Tusen takk, Tommy!Kanon!! Forsinket gratulasjon fra Chicago! Sikkert ikke lenge foer Dr. Johnsen importerer deg nedover til Houston!
Takk for det!Gratulerer fra meg også. Lykke til med jobbinga!
Takker, Morten!GRATULERER FRA MEG! Tiden har gått fort gitt! husker bil turen med flytte laset ned til SVG som om det var forige mnd!
Tusen takk, Per Christian!Grattis från din kollega på STOKE!
Har hørt rykter at jeg er avbildet i månedens nummer i Vi Menn, men jeg har ikke sett det selv!, men blir du også Midtsidemann i Vi Menn... .
Vet ikke om jeg tørr å kommentere denne eller ikke :drunk: :colgate:..andre sier jeg ikke er PR-kåt, men bare kåt.. :musikk
Tror jeg må smiske meg inn med OPS-en og få de til å sette inn dette KHN.
(Tripple_Seven hadde også fagprøve på den! (for noen år siden da..))
Hva var flightnummeret du skulle med igjen?
Har hørt rykter at jeg er avbildet i månedens nummer i Vi Menn, men jeg har ikke sett det selv!
Blir anklaget for å være PR-kåt på jobben etter både barnetimen på radio, debouten i PaxAir filmen og diverse annet..
..andre sier jeg ikke er PR-kåt, men bare kåt.. :musikk
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.