I imm ScanFlyer Crusty 24 Feb 2016 #1 Sjølvaste LN-MOW har bursdag i dag! Gratulerer så mye med dagen!:nor:USA:drink
robertaas Helgeturekstremist Medlem 24 Feb 2016 #2 Antar at dette stemmer så jeg slenger meg med på gratulasjonene. :cheers:
Fnate ScanFlyer Ununoctium Medlem 24 Feb 2016 #5 Åh dæven... sjølveste Mowstadbraathen... Gratulerer!!!
K krølle ScanFlyer Crusty 24 Feb 2016 #8 '57 årgangen er best:colgate: Vet ikke hvilken årgang du er, men grattis til oss begge
LN-MOW Flyklapper Medlem 24 Feb 2016 #10 krølle said: '57 årgangen er best:colgate: Vet ikke hvilken årgang du er, men grattis til oss begge Click to expand... '60, men takk likevel! ld:up:
krølle said: '57 årgangen er best:colgate: Vet ikke hvilken årgang du er, men grattis til oss begge Click to expand... '60, men takk likevel! ld:up:
LN-MOW Flyklapper Medlem 24 Feb 2016 #11 Tusen takk alle sammen. Overveldende for en gammel krok som meg ...... ld Men hyggelig!
H hlorange Flyjunkie Medlem 24 Feb 2016 #13 Er det en som fortjener gratulasjoner, så er det deg! Gratulerer!
K krølle ScanFlyer Crusty 24 Feb 2016 #15 LN-MOW said: '60, men takk likevel! ld:up: Click to expand... Fb kommer i alle fall til å hjelpe oss å huske på '24, det var jo den dagen SK startet Polarruten sin, i '57ld
LN-MOW said: '60, men takk likevel! ld:up: Click to expand... Fb kommer i alle fall til å hjelpe oss å huske på '24, det var jo den dagen SK startet Polarruten sin, i '57ld
LN-AFG ScanFlyer Gold Medlem 24 Feb 2016 #18 I godt selskap med muttern og svigerinne. Gratulerer med dagen Andreas!