• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Gratulerer CK!!!

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Tusen takk alle sammen! Sitter her og får en liten tåre i øyekroken (no shit!), blir rørt, gutta! Tusen takk!

Til slutt kom han - og når han starter livet me den delay på 17 dager håper jeg ikke han velger samme bransje som faren sin! Klokken 17:04 landet han, med en empty-weight på 4610 gram og en lengde på 54 cm! Ingen smågutt, med andre ord! Litt sliten var han, stakkar - starte livet med "slips" (navlestrengen rundt halsen), men det gikk bra. Dette blir moro!

Og - ikke var det noe småfly som en gang bar navnet hans heller! http://www.airliners.net/photo/Scandinavian-Airlines--/Boeing-747-283BM/0360283

(skal legge inn en søknad om at den neste A340'n i SAS IC får samme navnet!

Last edited:
Gratulerer CK! Magnus er et fint navn, men det kommer som nr. to i køen. Har lagt inn request på Stein Viking og drageskjema på en evt. ny 340. Begynner å bli lenge siden LN-RLJ forsvant ser du!:colgate:

Last edited:
her er'n! Magnus (den store)

Attachments

• DSC00450.jpg
    DSC00450.jpg
    48.5 KB · Views: 203
En nydelig gutt CK. Masse gratulasjoner fra Stjørdal/Trondheim/ENVA :D :D

Hipp hipp hurra :nor :nor :nor

Får henge meg på Someone - påske uten Internet er ferie ;)

Kanskje også denne bør være med?

Her sitter jeg og klokka er over fire om morran
Og kona mi sover. Puppen er tom, og bleia er full
Og jeg hadde akkurat lagt meg.
Jeg er tobarns pappa med Volvo stasjon
Hus og gjeld og mobiltelefon
A4-familie så god som noen
Og har'u fritid å selge så kontakt meg

For jeg er bleieskiftarbeider

Tror kanskje bare herr Sunde bommet med bilmerket, eller?

Back