Gratulere med dagen

Replying to Topic 'Gratulere med dagen'

Avd. Plaza takker og innser at det er på tide å pakke seg ut herfra om noen timer. Store deler av dagen skal tilbringes i sete 1A på SK937. :)

Rundt år i år også, 2^5. :)

-A :)

Og i Seattle er det vel satt ny varmerekord med gode 35 grader i følge Weather Channel, ser bare ut som det blir varmere der borte..

1A? .. :baeh

Edit: Gratulerer med dagen :biggrin

Gratulerer med dagen og god tur...:nor

Gratulasjoner fra avd litt veldig vest!:cheers:

Takker og bukker til alle sammen, fra et av dagrommene i Scandinavia Loungen i CPH. Har snorket i noen itmer nå, og ble vekket av at flyplassen harlevert klage på mitt støynivå. Noen timer ekstra innsats på puten gjør nok at ettermiddagen går bedre. :)

Og nå, til SK937. Blir mer rapportering laiv utover dagen. :)

-A

Hehe, nuhvel, ikke helt enda. er bare 32. ;)

Nå er det like før vi begynner nedstigningen mot Seattle her, med en solklar og fin dag over vestre Rockies (eller er det Columbia Range her oppe?). Kan jo nesten se ut som de har kopiert dette med fjorder fra oss vestlendinger. :D

Ettermiddagen avsluttes med et kjapt hopp ned til PDX (har har jeg sittet fast før), og en natt der, før jeg plukker opp en liten Mustang i morgentimene og kjører ned til Springfield. Der venter min lille 200mm f/2, og masse mer bursdagsgaver. Og et overrasket vertsskap, som ikke vet de skal være vertsskap.

-A

Litt treg her.. Gratulerer!
Skåler i fransk mineralvann med bobler på den andre siden av dammen!

Originally posted by Dag Viking

Litt treg her.. Gratulerer!
Skåler i fransk mineralvann med bobler på den andre siden av dammen!

Tror vi er på samme side av dammen? PDX her i dag.

-A :)

Back