Originally posted by jikswoboB
Sen när blev jultomten norrman?
I Finland har man ju Santa Land eller vad det heter som i viss mån rättfärdigar att Finnair använder tomten för att profilera sig.
Originally posted by HMWK
Når kommer neste fly? Skulle ikke det komme i September? Kanskje Sterlingsamarbeidet har gjort det slik at de ikke trenger flere fly?
Originally posted by Supersonic
Når kommer neste fly? Skulle ikke det komme i September? Kanskje Sterlingsamarbeidet har gjort det slik at de ikke trenger flere fly?
Det jeg har hørt er at det kommer to nye DY-fly fra januar 06, men jeg er ikke 100% sikker på dette.
Det jeg har hørt er at det kommer to nye DY-fly fra januar 06, men jeg er ikke 100% sikker på dette.
Originally posted by EB
Hovedkontor: Drøbak - landingsbase et eller annet sted langt nord...![]()
Originally posted by Airbus 330
Blir disse også 737-300 maskiner, eller blir det noe større ( 737-500/600/700 ) nå som det ikke er like lett og få tak i brukbare 737-300 maskiner?
Airbus 330.![]()
Originally posted by laurenz
Julenisen (Santa Claus) bor som alle vet på Nordpolen. Ideen om at den skulle være Norsk eller Finsk er bare dum. Den ekte norske nissen og sikert den finske nissen har ingenting med Julenissen å gjøre.
Originally posted by EB
Leste om Frontier i et eldre Airways... Når de bestemte seg for en enhetsflåte av Airbus var det fordi de hadde fått 737-300 fra så mange forskjellige selskaper at ingen var like... Kan dette oppleves hos DY også - kan dette i såfall sette fart i planene om en ny flåte?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.