Gratis Bagtags fra SAS

Stilig..
Takker!

Alltid godt å ha litt skikkelige tags, de forsvinner jo med jevne mellomrom pga hardhendte stuere:wink

Gull- og sølvmedlemmer har vel stort sett fått slike hvert år.

Får man "riktig" type ved denne ekstrabestillingen?

Jeg har fått SAS bagtags i bøtter og spann opp gjennom årene , men forbruket er stort.
Ofte kommer baggasjen på båndet etter endt reise minus tags.Enda de er spesiellt godt festet av meg selv. Jeg mistenker at disse er attraktive for noen og så blir de rappet av baggasjehandlerne.
Jeg har forsøkt å bruke vintage bagtags for en del år siden. De forsvant garantert som dugg for solen så det sluttet jeg med ganske kjapt.:angry:

Originally posted by TG923

Gull- og sølvmedlemmer har vel stort sett fått slike hvert år.

Får man "riktig" type ved denne ekstrabestillingen?

har de? jeg har aldri fått noe annet enn det jeg fikk da jeg meldte meg inn for 11 år siden, og jeg har vært sølv fra tid til annen, og jeg er det nå.

tror det er slutt med EBS-tags - lenge siden jeg har sett nye EBG-tags.

Originally posted by OJB
Jeg mistenker at disse er attraktive for noen og så blir de rappet av baggasjehandlerne.
:angry:

Jeg tviler sterkt på at disse bagtagene er så attraktive for stuerne. Husk dessuten at bagatagene gjerne er skrevet på, og da blir de ikke spesielt interessante for andre. Uansett er det vel svært få som bryr seg om man har en sølv-, gull- eller papirbagtag...

Nei de er ikke attraktive for stuere. Men det at de forsvinner kommer jo av at de går igjennom en tøff reise vær gang. Det er masse de kan henge seg opp og bli revet av.

Originally posted by CK

tror det er slutt med EBS-tags - lenge siden jeg har sett nye EBG-tags.

Fikk da nye EBG-tags senest i mars da jeg ble gullmedlem igjen, mener bestemt jeg fikk sølv-tags året før.

EBG tags sendes ut årlig, ser helt like ut som disse tagene, bare med gull fargene som gullkortene. EBS fikk tager frem til 2003, slutt på moroa etter det.

Disse tagene er helt ubrukelige. De er tynnere enn et kredittkort og hullet er såpass nært kanten slik at de ryker etter MEGET kort tid. I tillegg bruker man plastikk reimer til å feste tagene slik at de er "all over the place" Ikke i nærheten av den kvaliteten disse tagene brukte å ha

Har 8 stk av disse EBG tagene liggende i skrivebordskuffen min, gidder ikke å bruke dem en gang...

Har min gamle RVC tag enda, den henger på en gammel Travel Pro. Har også forrige generasjon EBG tags som fortsatt er gulle god på en koffert

Originally posted by Dag Viking

Stilig..
Takker!

Alltid godt å ha litt skikkelige tags, de forsvinner jo med jevne mellomrom pga hardhendte stuere:wink

Pøh... hardhendte du...

Ikke fikk jeg 1, ikke fikk jeg 2, ikke fikk jeg 3.. Jeg fikk faktisk 5 tagger, som festes med plastrem, ikke skinnrem som på FB-taggene

Blastikk reimene igjen... EBG tagene hadde disse blastikk tagene for 4 år siden, de gikk kjapt tilbake til skinn..

Originally posted by Tommy777

EBG tags sendes ut årlig, ser helt like ut som disse tagene, bare med gull fargene som gullkortene. EBS fikk tager frem til 2003, slutt på moroa etter det.

Disse tagene er helt ubrukelige. De er tynnere enn et kredittkort og hullet er såpass nært kanten slik at de ryker etter MEGET kort tid. I tillegg bruker man plastikk reimer til å feste tagene slik at de er "all over the place" Ikke i nærheten av den kvaliteten disse tagene brukte å ha

Har 8 stk av disse EBG tagene liggende i skrivebordskuffen min, gidder ikke å bruke dem en gang...

Har min gamle RVC tag enda, den henger på en gammel Travel Pro. Har også forrige generasjon EBG tags som fortsatt er gulle god på en koffert
Mine nye ble testet på reise til US sist uke. 2 av 4 forsvant av ukjent grunn.
Kanskje noe i det Tommy sier over.

Når kom disse tag'ene? Jeg har ikke fått mine, men jeg bor jo i ytlandet, så det tar kanskje litt lenger tid.

Back