Originally posted by TG923
Gull- og sølvmedlemmer har vel stort sett fått slike hvert år.
Får man "riktig" type ved denne ekstrabestillingen?
Originally posted by OJB
Jeg mistenker at disse er attraktive for noen og så blir de rappet av baggasjehandlerne.
:angry:
Originally posted by CK
tror det er slutt med EBS-tags - lenge siden jeg har sett nye EBG-tags.
Originally posted by Dag Viking
Stilig..
Takker!
Alltid godt å ha litt skikkelige tags, de forsvinner jo med jevne mellomrom pga hardhendte stuere:wink
Mine nye ble testet på reise til US sist uke. 2 av 4 forsvant av ukjent grunn.Originally posted by Tommy777
EBG tags sendes ut årlig, ser helt like ut som disse tagene, bare med gull fargene som gullkortene. EBS fikk tager frem til 2003, slutt på moroa etter det.
Disse tagene er helt ubrukelige. De er tynnere enn et kredittkort og hullet er såpass nært kanten slik at de ryker etter MEGET kort tid. I tillegg bruker man plastikk reimer til å feste tagene slik at de er "all over the place" Ikke i nærheten av den kvaliteten disse tagene brukte å ha
Har 8 stk av disse EBG tagene liggende i skrivebordskuffen min, gidder ikke å bruke dem en gang...
Har min gamle RVC tag enda, den henger på en gammel Travel Pro. Har også forrige generasjon EBG tags som fortsatt er gulle god på en koffert
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.