Goood lørdagsmorgen!

God lørdag fra Øya i havet. Nøgne ø ipa nytes etter at emirates 380 og 777 er observert over hustaket. Strålende sol og sommer! God lørdag, folkens!

God lørdag fra Upper Deck, hvor en Nøgne Ø Tiger Tripel nytes - har dessverre litt feil glass - men solen skinner her i Solveien - men jeg ser det danner seg noen stygge skyer over DiscusLand på den gale siden av fjorden. En avslappende dag med utflukt til fots til Malmøya med bading innlagt og proviantering på Malmøya Landhandel - ha en fortsatt fin lørdag

God lørdag fra Upper Deck, hvor en Nøgne Ø Tiger Tripel nytes - har dessverre litt feil glass - men solen skinner her i Solveien - men jeg ser det danner seg noen stygge skyer over DiscusLand på den gale siden av fjorden. En avslappende dag med utflukt til fots til Malmøya med bading innlagt og proviantering på Malmøya Landhandel - ha en fortsatt fin lørdag

Hyggelig å møte forumister i nabolaget da. Bor i Solveien selv! Eller, for å være korrekt; jeg har tilbrakt mine 22 første år av livet der, men etter jeg flyttet til sentrum for åtte år siden er det bare mine foreldre som bor der. Men en dag er jeg vel tilbake i huset;)

Bekkelaget, Nordstrand eller Ljan delen?

Re: Goood lørdagsmorgen!

God morgen, første feriedag er i full gang og om litt ventes varm frokost som for de øvrige her kalles middag visstnok.

Ha en fin dag! =)

Hyggelig å møte forumister i nabolaget da. Bor i Solveien selv! Eller, for å være korrekt; jeg har tilbrakt mine 22 første år av livet der, men etter jeg flyttet til sentrum for åtte år siden er det bare mine foreldre som bor der. Men en dag er jeg vel tilbake i huset;)

Bekkelaget, Nordstrand eller Ljan delen?

Ljan delen - har selv akkurat flyttet tilbake etter 44 år - bodde i Herregårdsveien og Gladvollveien de første årene av mitt liv - har jo en annen forumist i Von Øktens vei som jeg gjorde utrygg med min Grønn Metalic trehjulssykkel som mor kjøpte hos F.A.O Schwartz på 5th. Ave i New York og som selvfølgelig krysset Atanteren i en DC-8 !!! ;-)

Greit å snobbe litt oppover da vi har valgt å bo å Vegas sitt svar på Danskebåten (Stena Saga) i form av Excalibur. Ha en fin dag

Du skulle vel heller bodd på Vegas svar på Color Line da; Bellagio, Wynn eller Venecian? :colgate:

Har faktisk bodd på Excalibur selv, men det er vel 12-13 år siden. Synes det var slitent da, og hvis de ikke har gjort noe siden da, kan jeg godt tenke meg at den ser ut som Stena Saga ja!:D

Her i Kristiansand begynte dagen med deilig solskinn og flott vær, så kom skyene og nå regner det, og i morgen skal det visst komme 40mm. Så det blir en fin dag å være inne på. Madammen er ute, ungene i seng, og jeg sitter her og hygger meg med et glass rødvin! Det meldes regn hele neste uke også, så det er greit at man kan jobbe neste uke også.

Så at reklamen sa at man kunne vinne 35 millioner i V75 i dag, og inspirert av dette satte jeg 200 kr i en Lyntoto bong. Og sannelig gikk den inn med 7 rette. Men jeg var visst langt unna de 35 millionene! 676 kroner ble gevinsten for 7 rette, med null for 6 og 5. Jaja. Det gikk nå iallefall i pluss! Er det rart at jeg drikker?:drunk:

BF:cool2

Ljan delen - har selv akkurat flyttet tilbake etter 44 år - bodde i Herregårdsveien og Gladvollveien de første årene av mitt liv - har jo en annen forumist i Von Øktens vei som jeg gjorde utrygg med min Grønn Metalic trehjulssykkel som mor kjøpte hos F.A.O Schwartz på 5th. Ave i New York og som selvfølgelig krysset Atanteren i en DC-8 !!! ;-)

Jeg bodde på 3rd ave og Lex og har ett hus i Herregårdsveien å ta over etterhvert. Mulig vi blir naboer om vi vurderer Oslo en gang ;)

Back