God lørdagsmorgen fra Forus!

Twin Otter

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
God lørdagsmorgen fra Forus!

Gjesp og god morgen fra Forus. Første nattevakten i rekken av fire begynner så smått å nærme seg slutten. Noen småting må man se å få unnagjort før natta er helt over. Men det skal nok gå bra. Gleder meg til å finne loppekassa om noen timer. Skal bli bra. Krysser fingra for at jeg får sove i fred og at resten av helgen blir like rolig.

Re: God lørdagsmorgen fra Forus!

O hildrane du hvor godt det skal bli å legge min smukre kropp i bingen. Nattvakten er over, junior sitter på fly til AGP som er synonymt med hip-hop fri uke. Da må bussjåføren bare ha bånn spiker mot Oslo. Er det forresten noen snille og pengesterke forumister som kunne tenke seg å skjenke meg med en liten gave er det masse flotte nyheter på Canon`s stand på Fotomessen i Lillestrøm :colgate:

God morgen fra Lech. En bedre middag igår, og litt Tignanello i glasset er aldri feil. Etter frokost er planen å ta bussen til St. Anton for å teste løypene der. Ha en fin dag

God morgen fra Lisboa.

Våknet med lyden an dundrene lufbusser rett utenfor vinduet mitt. I aller høyeste grad en grei måte å våkne på. :)

Planene for dagen er vel å daffe rundt, plukke opp en leiebil i ettermiddag og gjøre enda mer av det vi gjorde tidligere på dagen.

Ha en fin en forumister :)

Hæ? Var jeg før deg i "morratråden? :baeh :baeh

Det skader forresten ikke å ta noen flybilder UTEN ølbriller :cool:

Nope, i varmen så man holde seg til vann ;)

Men er det "ferie", så er det ferie, og da står man opp sent ;)

God morgen. Dagen i dag går ut på og reise til SVG, våknet til sommer og sol i Stavanger i dag fantastisk. Ellers skal jeg slappe av og nyte Lørdagen med musikk og titting på flightradar ha en fin dag forumister.

G'morgen fra ett vått Cumming .. her har stormene stort sett blåst igjennom. Kun litt vind og bulder her hos oss, men vårt gamle nabolag ser ut til å ha fått litt juling. Store krefter i sving, men heldigvis hadde den værste piffen gått ut av den før den kom til Georgia. Det hindret imidlertid ikke tv-stasjonene å avbryte sendingene og kjøre vegg-til-vegg sendinger med full dekning av uværet. Utenom de sedvanlige nedblåste kraftinjene og trærne er et heldigvis lite å skrive om.

Her er det jobbhælj, så da er det opp før småfuglene .. kaffe er på plass, snorkende bikkje likeså ... alt er ved det vante med andre ord .. :p

Lørdag er det blitt her i sør også.
Dagen skal stå i indretjenestens tegn, før mor sin bursdag skal feires i ettermiddag.

Så her skal nok dagen få ben å gå på. Kanskje det blir et lite glass i aften, hvis man har fortjent det? Ved nærmere ettertanke har man sikkert fortjent det! hehe!

Fortsatt god helg!

BF:cool2

Giddy up fra Male. Akkurat ankommet fra oeya i havgapet, har plantet raevva ned i godstolen paa Maldivians lounge, innenriksterminalen. Dash 8-300 er noe jeg vanligvis sammenligner med snertne nordlenningerdamer som serverer pils og reinsdyrsandwich i vill turbulens, ikke hijabkledde berter som kjoerer igang boennekassetten foer avgang (allaaaaaaahhhh etc etc) og serverer papayajuice mens vi daffer rolig nordover mot Male ;)

Snart skal man tasse til utenriksterminalen og sjekke inn til Bangkok med Sri Lankan via Colombo i biz. Ankomst Bangkok tidlig i morra. Daarlig med pils her i loungen, skal bli godt aa komme seg vekk og til den mer ugudelige verden -- med servering, takk! Carlsberg hadde Sri Lankan paa vei bortover, hoeres greit ut for meg ;)

God dag fra nord-øst England! Nå på toget mot Manchester, hvor Simple Minds står på scenen i kveld. Det kan bli bra (spesielt siden de kun spiller fra sine 5 første album). I morgen er det Oslo med BA, på mandag til Bergen med SK og retur til Manchester på tirsdag med SK.

God lørdag fra Kina. CCTV News (Den statslige propaganda-kanal på engelsk) har i dag sendt et temaprogram om den nordiske velfærdsmodel, hvor man bl.a. interviewer Finlands PM. Her er et lille billede fra programmet...:

Attachments

• IMG_0430.JPG
    IMG_0430.JPG
    156.3 KB · Views: 73

.. her har stormene stort sett blåst igjennom. . Store krefter i sving,p

Småflyplassen i Paulding fikk litt juling .... (foto AJC)

424049_10150639068362299_13310147298_8857349_664675752_n.jpg

Back