• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Goood Lørdag

Scandinavien_Airlines

ScanFlyer Gold
Goood Lørdag

Gooodmorgen fra comwell i Aalborg. Jeg har været til et møde her på dette fantastiske hotel, anmeldelse følger senere på insideFlyer, men jeg kan indrømme nu at hotellet er pengene værd :-)

Re: Goood Lørdag

Morn fra Kolsås, dagen soves ikke bort, men når det ikke er bekmørkt på morgenen så hjelper det på. Meldt påskestemning igjen så skal nok bli en tur ut også i dag

God lørdag fra Ris. Kaffe og nyheter er første post på dagens program. Så blir det en treningsøkt før vi sammen med nevøen vår skal planlegge italiaturen neste helg. Planleggingen er jo nesten like morsomt som reisen…men bare nesten. Ha en bra lørdag der du er.

Goood Lørdag

God morgen fra Beitostølen. Oppe med espresso, sjokolade og en liten knert jägermeister, slik tradisjonen er. Ikke sett den lokale haren ennå, men i går så jeg både den og tre andre de første 1,5 km når jeg kjørte avgårde grytidlig. Så ingen mangel på det her oppe. I går ble EBs vintips fra tidligere i vinter drukket til årets første hvite asparges, som nå har kommet fra Frankrike. Ellers skal det langrennsskiene spennes på, kona har kommet med et veldig konkret ønske til middag som jeg må lage, og fattern har lovet en magnum fra kjelleren. Ha en fin dag

God morgen fra Lillestrøm!
Her skal man fly en tur i dag, faktisk mer enn to måneder siden sist. Turen går til TOS. Ha en fin lørdag! :)

Sent fra min SM-G998B via Tapatalk

God morgen fra Grønland. Stille i heimen da fruen er på jobb. Så må vel få mekket en frokost snart. Strålende vær i Oslo, men må holde meg innendørs noen timer til. Må kontoreres en tre-fire timer i dag, heldigvis ikke noe som skjer for ofte i helgen. Så må man ut å handle bursdagspresang og råvarer til dagens middag. Så fullt program i dag. Ønsker alle en strålende helg[emoji3]

God morgen fra Travelodge Covent Garden .

Eg er blitt ranet. kr 5’ for 3 netter på dette dritt hotellet eller overnattingsstedet. Crazy.

Ellers var det kjekt å møte gamle kjenninger. Skal møte de seinere i dag for litt Rock N’Roll på en pub eller 4.
Bare få i seg litt frokost før vi begynner på’ann.

Har lyst å prøve afternoon Tea på Savoy. Skal, skal ikke.

FQTV

God morgen fra Stavanger! Ser ut til at det blir nok en finværsdag her i vest. Ha en fin lørdag :)

God formiddag fra La Plantaciôn del sur!

Siste dag på Tenerife etter en uke med møter og litt soling. Ble litt mer stress enn forventet, men godt med litt varmere klima!

Nå hjemme noen dager før man skal til Dublin et par uker på jobb, det gledes til kaldt øl og godt selskap! :)

God helg til dere alle!

Kim

Ahh fra Knausen. Godt å være hjemme igjen etter en virkelig turbo-uke. Hva gjør man ikke for at skipene skal få fraktet stæsjet vårt. En iskald Bollinger Special Cuve ble lagt tilbake i kjølen da hustruen hadde glemt å kjøpe friskpresset appelsinjuice.

Nå har jeg lurt med hele gjengen ned til sentrum i finværet. Synes familien er i overkant anti-urbane.

Gud hjølpes mæ fra Vilnius. Ble greit for mye tryllesoda i går. Åjåjåj. Litt frokost på rommet og en dusj har heldigvis hjulpet noe. Nå må vi imidlertid komme oss opp for å nyte siste dag av julegaven fra Storsmurfen.

Ha en fin en

Last edited:

G’morgen, ja …. Rundt null og en isende vind her på morran. Weather Channel melder om mulighet for en snebyge mellom 10.45 og 11. Vi får se hvordan den går. Kanskje sette opp en live Facebook event? :p

Men først må svigerbeistet settes i gang og fores …..

Utroooolig fint inne i gamlebyen her altså. Denne plassen kan virkelig anbefales. Hvem hadde trodd at macroner med ostefyll skulle passe så bra med Cremant. Eller trodd at vi knapt skulle rekke middagen.

#specialcuvéekindofplace

Back