H Herlov ScanFlyer Gold 2 Dec 2004 #1 Huff, da. http://www.dagbladet.no/nyheter/2004/12/02/416388.html
EB ScanFlyer Inventory Medlem 2 Dec 2004 #2 Replying to Topic 'Goodjet-sjef var glad i mer enn fly ..' Gjør da ingen ting så lenge nordmenn fikk billige billetter....:wow: :sarc
Replying to Topic 'Goodjet-sjef var glad i mer enn fly ..' Gjør da ingen ting så lenge nordmenn fikk billige billetter....:wow: :sarc
D DY ScanFlyer Dusty 2 Dec 2004 #3 Replying to Topic 'Goodjet-sjef var glad i mer enn fly ..' Men da må dem jo fly også da.... Men så har jo SAS piloter som gjør straffbare handlinger også...
Replying to Topic 'Goodjet-sjef var glad i mer enn fly ..' Men da må dem jo fly også da.... Men så har jo SAS piloter som gjør straffbare handlinger også...
EB ScanFlyer Inventory Medlem 3 Dec 2004 #4 Replying to Topic 'Goodjet-sjef var glad i mer enn fly ..' Piloter eller pilot?
D DY ScanFlyer Dusty 3 Dec 2004 #5 Replying to Topic 'Goodjet-sjef var glad i mer enn fly ..' Pilot.......som en vet om i alle fall
EB ScanFlyer Inventory Medlem 3 Dec 2004 #6 Replying to Topic 'Goodjet-sjef var glad i mer enn fly ..' Men morsommere å skrive litt VG-aktig overskrift...
Replying to Topic 'Goodjet-sjef var glad i mer enn fly ..' Men morsommere å skrive litt VG-aktig overskrift...
D DY ScanFlyer Dusty 3 Dec 2004 #7 Replying to Topic 'Goodjet-sjef var glad i mer enn fly ..' Uff da.....og jeg som ikek vil jobbe i VG. Liker Aftenposten mye bedre. Håper jeg ikke diskvalifiserte meg nå.
Replying to Topic 'Goodjet-sjef var glad i mer enn fly ..' Uff da.....og jeg som ikek vil jobbe i VG. Liker Aftenposten mye bedre. Håper jeg ikke diskvalifiserte meg nå.
EB ScanFlyer Inventory Medlem 3 Dec 2004 #8 Replying to Topic 'Goodjet-sjef var glad i mer enn fly ..' Slapp av... Snart er Aftenposten også 100% tabloid!!!
Replying to Topic 'Goodjet-sjef var glad i mer enn fly ..' Slapp av... Snart er Aftenposten også 100% tabloid!!!
D DY ScanFlyer Dusty 3 Dec 2004 #9 Replying to Topic 'Goodjet-sjef var glad i mer enn fly ..' I formatet ja, men ikek innholdet forhåpentligvis
Replying to Topic 'Goodjet-sjef var glad i mer enn fly ..' I formatet ja, men ikek innholdet forhåpentligvis
I Isbamse ScanFlyer Gold 3 Dec 2004 #10 Replying to Topic 'Goodjet-sjef var glad i mer enn fly ..' Var det ikke det vi forsto allerede den gang - det var noe snusk inne i bildet...
Replying to Topic 'Goodjet-sjef var glad i mer enn fly ..' Var det ikke det vi forsto allerede den gang - det var noe snusk inne i bildet...