• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Good sunday, world!

kimpe

Jet-setter :)
Medlem
Lært seg Engelsk etter 4 dager i Manchester, så da kan man like godt sparke igang søndagen på utenlandsk. :)

Hjemreise via helvete på OSL i dag, blir vel enten sprintetappe eller strafferunde gjennom tollen i dag også... Enda greit man har 54 i hvilepuls og rundt 103 decibel i stemmekraft oppgjennom rulletrappa til transfer.. hehe.

Hjemme noen dager nå, tror faktisk jeg har reisefri helt til neste uke igjen, noe som skal bli meget godt! Vært en morsom helg i Manchester, kundene koste seg og pubbene er fornøyde med omsetningen har jeg en følelse av.

Håper alle får en flott søndag og nyt fridagen dere som har den! :)

Kim

G'aften fra Vestsørøst. Etter en lang lang dag i fly fredag ble det en by lang dag i dag, men i bilen. Vært i begravelse dypt dypt inne i South Carolina, i en bøgd så avsides at sheriffen beholder skyteren på inne i kirken ... Oh, well - kanskje det er vanlig i mer sentrale strok av staten også, men synes selv det var litt underlig.

Så nå er jeg sliiiiten ... tror ikke jeg skal gjøre noe som helst på søndag.

God morgen fra hovedstaden.

Her er familien i ferd med å komme igang med dagen. Familiebesøk fra fjern og nær står på planen når Sparkende Foting fyller 3 år idag :nor

Husk også at det idag er den internasjonale sjokoladedagen så hiv innpå folkens (og Fnat).

God søndag fra bussen til Stanley Market i HK. Sjåføren kjører som en rallyfører i denne særdeles dårlig vedlikeholdte bussen. 30 grader og sol skal nytes med god mat og drikke før turen går tilbake til Norge i morgen tidlig.

Edit: Og nå kolliderte vi med en taxi. Så da ble vi stående mens de krangler om hvem som har skylden.

Last edited:
God morgen fra VIE! Har en lang og omstendelig hjemreise fra Seattle, via IAD, VIE og så OSL før man er hjemme i Tromsø. Fikk nå i alle fall testet OS i business fra IAD. Selv om kabinen er freshere enn Air Canada som jeg fløy med over så tror jeg nok jeg foretrekker setet til AC (om man ser bort fra en nokså dårlig skjerm). Vel, vel. Bedre enn å sitte bak i flyet er det uansett. :)

God morgen fra Tjøme. Frisk vind fra øst her i dag så får vel legge min planlagte løpetur inn i skogen. Hjem til Oslo i kveld. Ha en fin dag

God formiddag fra Oslo nord - opphold og trekk av vind fra nord - den kjennes som kulde :)

Ha en flott dag videre.

Jan

God dag fra Gamle Oslo. Rolig søndag, men tar vel en tur innom jobben for å legge igjen en sykemelding. Kanskje også en tur til Gamlebyen skole for å avgi stemme. Og så må man vel en tur innom Haralds Vaffel. Da blir det nok en god søndag! Ha en fin en!

Gooood formiddag. Grått og halvfuktig utendørs. Blir nok et par kopper med god kaffe her og så får vi se om det skjer noe mer. Neppe de store sprellene i dag.

Gratulerer med dagen til Hr Foting :nor

Gratulerer til Mister Foting herfra også.

Jeg drikker kaffe og elefanten hiver innpå Bamse Mums. Får besøk av en hel bønsj (10) med kunder fra Nederland i efta. Så det blir inn til Oslo S og møte dem litt senere. Så får vi se an været, men det blir i hvert fall middag på Olympen i kveld.

Aaaah... Jeg gleder meg til jeg bare kan sparke tilbake og ligge under dyna resten av livet jeg. Skal ha en skikkelig stor dyne så jeg får plass til Donald Blad, lommelykt, Japp, øl og en vakker kvinne. Så skal jeg aldri komme ut igjen

Ha en fin en

God formiddag fra Sola!

Har vært mer enn nok å henge fingrene i på morgenkvisten og frem til nå. Så da er det bare å holde ut til kvelden kommer før man må få pakket kofferten slik at man er klar til å komme seg til Arendal i morgen ettermiddag for en uke med jobbing der!

Ha en fin en forumister! :)

God søndag, god sjokkisdag, og hurra for Sparkende F!

Dagens gjøremål her: Booke meg hjem fra en spontantur jeg booket for noen dager siden.

God søndag alle sammen :)
her er det skolearbeid nærmere sagt Driftsregnskap som står på tapeten samt god mat ;)

God ettermiddag fra Snillfjord! :)

Sola skinner stadig, og slik kan det gjerne forbli en god stund( gjerne til april/mai ). ;) Åpnet dagen brutalt med en trimtur oppi det lokale steinbruddet for å kjøre i gang kroppen. Deretter ble det en kjølig dusj og like etterpå bar det i gang med å hjelpe naboen med ved til vinters. Dagens oppgaver er vel fullført med glans så nå blir'e å slappe litt av før Rosenborg og Stabæk gjør opp om 3 poeng utpå kvelden. :)

Enda litt bittert at alle de 15 IC-passeringene jeg fikk i går ble slettet som lyn fra klar himmel, men slapp jo unna noen timers skrivejobb på PCen i det minste. ;) I dag spottes fly uten at de noteres, og EY131 med B789 A6-BLC passerer snart på vei til IAD. Ha en fortsatt fortreffelig aften forumister!! :D :D

Back