Gonsdag igjen!

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Da var jeg igjen paa plass her ved stranden i Gulfport. Skal ta meg av en Tristar til Japan paa morrakvisten ..
Mulig jeg maa forlenge oppholdet - det dukket opp nok en Tristar paa schedule'n for torsdag ..

Gulfport er 'happening' .. Miami Air, Omni og World har alle vaert her idag og da jeg kjoerte forbi 'basen' sto det en 757 fra Ryan der. Busy busy ...

Fint vaer - solen har akkurat gaatt ned og temperaturen er riktig saa behagelig ...

Replying to Topic 'Gonsdag igjen!'

God onsdag morgen... Blir en del møter ute av kontoret i dag - håper på en tidlig ettermiddag med ikke alt for dårlig vær - det er meldt regn, lyn og torden...:wow: Ha en bedre onsdag...

God morgon!

15 dagar kvar innan upplösningen av avd. Monaco betyder packning, städning och studerande samtidigt som man skall försöka att hinna med lite av solen också.

Önskar er alla en fin onsdag

God onsdag :) Fikk en hyggelig overraskelse i posten i år - jeg hadde tydeligvis vunnet en konkurranse på aftenposten.no, så de sendte meg brettspillet "Airport". Nok en variant over temaet spørrespill om reiser, men denne gangen med en morsom vri for sånne som oss - for å kunne reise ("fly") mellom kontinentene må man svare rett på et spørsmål om luftfart...

Med andre ord synes min bedre halvdel det er enda mer frustrerende enn tidligere å spille mot meg ;)

God Morgen fra Oslo. Ser ut til og bli nok en fin dag i hovedstaden, bare synd den skal tilbringes først på kontoret og så innedørs siden jeg må lese til en test/eksamen imorgen:(

God morgen, god morgen.

Strålende vær og kjempeblid snartfireåring ble bra start på dagen. Men så oppdaget jeg at jeg hadde glemt mobilen hjemme - etter at jeg var kommet frem til jobben, naturligvis. :)

Ellers er det mye butikkdrift om dagen på www.greenbasket.no. I dag begynner det en konkurranse hvor man kan vinne den splitternye ruggen Volvo S80 for et år. Sjekk ut, sjekk ut. "Airport" høres forresten ut som bra saker siden jeg regner med at det ikke er noen /%#¤&¤##"&% sportsspørsmål. :D

Originally posted by Falcon

Ellers er det mye butikkdrift om dagen på www.greenbasket.no. I dag begynner det en konkurranse hvor man kan vinne den splitternye ruggen Volvo S80 for et år. Sjekk ut, sjekk ut. "Airport" høres forresten ut som bra saker siden jeg regner med at det ikke er noen /%#¤&¤##"&% sportsspørsmål. :D

Ikke sett noen sportsspørsmål, nei - men noen skjuler det seg sikkert. S80 i et år høres betydelig mer morsomt ut enn Opelen jeg har kjørt rundt i siste måneden. Ingen prøvekjøringer å tenke på heller :) (ok, så kan man vinne bilen hos Opel, men likevel)

Nå vet ikke jeg i hvilket land EB har sett værmeldingene, men det ser ikke akuratt ut til å komme regn og torden med det første?

>>> ENGM (OSLO/GARDERMOEN) <<<

METAR 140850Z 30008KT 230V340 CAVOK 18/03 Q1015 NOSIG

TAF (FC) 140800Z 140918 32010KT 9999 FEW045

TAF (FT) 140500Z 141212 35010KT CAVOK BECMG 1822 VRB05KT BECMG 0912
20010KT

NOTAM NIL

Iflg MET.no skal finværet vedvare til over helgen.. :up:

Satser på jeg sitter mot Gardermoen om 1 time, for å knipse PIA 777...:)

Puh - her blir ting kastet omkull! Blir naa er til i morgen, saa blir det aa fly Tristar tre stopp oppover oestkysten foer jeg ender opp in Indianapolis sent, sent i morgen kveld. Deretter blir det Delta eller American til Shreveport saa jeg rekker flighten jeg skal jobbe fredag. Jaja - $$$ blir det ihvertfall!!

Oi - her kommer jaggu en Ryan 757 seilende rett over hodet mitt!! Sitter utenfor Marriot og snylter paa WLAN'et deres .. ;)

Vel onsdagen startet bra her borte i vest, utevaer paa fergen med Mt.Olympus i bakgrunnen...naermer meg maalet om 30 minutter paa sykkelen paa vei inn...MEN og et STORT MEN...BU662's avgang var daarlige nyheter.....at Jansen maatte gaa er helt OK det, men BU662....det er skikkelig trist det......:(

Tilbake på kontoret etter to spennende, men UGH! så varme dager i London. Engelskmenn har noe å lære av amerikanerne: AIR CONDITION!!! Fysjom! Varmt og klamt og fotballdrakter over alt!!! Men, London City var hyggelig. Etter ankomts søndag kveld (med den lille skjønnheten under), var det fine forhold til å spotte rett ved utgangen til terminalen. Ingen gjærder, ingen snusende tyttebærpurk og en ekte engelsk anorach (med slitt solhatt, matpakke, kikkert, og notisbok). Det ble en time eller to med EuroManx, Luxair, Lufthansa, Air France (City Jet), BA Connect, VLM, Darwin, SAS DK/SE, Swiss og et par biz-jets) før jeg tok taxi til hotellet. Returen ble med SK Q400 via CPH to dager senere. Moro! Men, ikke særlig raskt for en som skal til Oslo. Det hadde nok lønt seg å ta en direktemaskin fra LHR, men Q400'en er en tøff liten rakkett!!
EI-COQ-LCY110606.jpg

Back