• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Godt Nyttår!

Re: Godt Nyttår!

Her ble kvelden interessant da jeg fikk tlf fra en venn om at han kom med flyet til KRS kl 22:05. Han lurte på om jeg kunne hente han på flyplassen. Sa først blankt nei, men etter å ha hørt desperasjonen i hans situasjon så sier jeg ja på 2 betingelser. Du tar taxfree i AMS og går rett ut ved landing, jeg har tross alt gått fra nyttårsfeiringen sammen med familien og akter å være tilbake så fort som mulig og lenge før midnatt.

Er på Kjevik tidlig da Avinor mente de var 20 minutter tidlig. det var de ikke.. nesten sist ut kommer han jeg skal hente, sammen med 2 andre.. og 3 gigantiske kofferter samt taxfreeposer fra Kjevik. Kjenner jeg bobler på innsiden. Sier hei til kameraten min, og går mot bilen. Ser de 2 andre følger etter.. så kommer det; "Om ikke jeg kunne kjøre hjem de andre samtidig?". Går motvillig med på å ta med en ekstra, da han skal av på veien. Klokka er 22:45 idet vi kjører E18 gjennom byen når diskuterer at de MÅ innom 7-eleven i sentrum på veien. De er "småsultne". Kommer spørsmål om jeg ikke skal svinge av til byen snart... ser bare dumt på de og kjører videre.

Ble i grunn helt stille i bilen etter det.

Fikk kjørt de hjem, og hastet tilbake til selskapet 23:35.

Nyttårsforsett: Bilen står 31.12.2014.

Godt nyttår alle sammen! Og takk for det gamle!

Re: Godt Nyttår!

Her ble kvelden interessant da jeg fikk tlf fra en venn om at han kom med flyet til KRS kl 22:05. Han lurte på om jeg kunne hente han på flyplassen. Sa først blankt nei, men etter å ha hørt desperasjonen i hans situasjon så sier jeg ja på 2 betingelser. Du tar taxfree i AMS og går rett ut ved landing, jeg har tross alt gått fra nyttårsfeiringen sammen med familien og akter å være tilbake så fort som mulig og lenge før midnatt.

Er på Kjevik tidlig da Avinor mente de var 20 minutter tidlig. det var de ikke.. nesten sist ut kommer han jeg skal hente, sammen med 2 andre.. og 3 gigantiske kofferter samt taxfreeposer fra Kjevik. Kjenner jeg bobler på innsiden. Sier hei til kameraten min, og går mot bilen. Ser de 2 andre følger etter.. så kommer det; "Om ikke jeg kunne kjøre hjem de andre samtidig?". Går motvillig med på å ta med en ekstra, da han skal av på veien. Klokka er 22:45 idet vi kjører E18 gjennom byen når diskuterer at de MÅ innom 7-eleven i sentrum på veien. De er "småsultne". Kommer spørsmål om jeg ikke skal svinge av til byen snart... ser bare dumt på de og kjører videre.

Ble i grunn helt stille i bilen etter det.

Fikk kjørt de hjem, og hastet tilbake til selskapet 23:35.

Nyttårsforsett: Bilen står 31.12.2014.

Godt nyttår alle sammen! Og takk for det gamle!

Jamen, du er jo ute å kjører likevel, så en ekstra runde på bare en time spiller jo ingen rolle... Herlig med sånne venner som du har.:rolleyes:

Last edited by a moderator:
Back