• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Godt nytt år

• Thread starter Thread starter jb1
  • Start date Start date

jb1

ScanFlyer Rusty
Medlem
Godt nytt år

Godt nytt år! Vi kom akkurat hjem etter en rolig kveld med småbarn hos venner. Barna skal nå legge seg og de voksne følger kort etter.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Godt nytt år

Hu og hei fra 2018. Her forventes det regn og tåke når midnatt kommer, til stor glede for husets firbente. Men noe smelling blir det sikkert. Men neppe som i Oslo, som vi så på VGTV. :p

Godt nytt år. Det ble en annen kveld en planlagt... på sykehus. En venn av meg ble hentet av sykebil igår og skal opereres før solen står opp. Med sin vanlige humor var det siste siste han sa da jeg dro "Husk å si i begravelsen at jeg smilte og lo.".... og så lo han.

attachment.php

Pass på å reise til nye og spennende steder i år. Livssituasjonen kan raskt endre seg.

Attachments

• 2019.jpg
    2019.jpg
    301 KB · Views: 659

GODT NYTT ÅR! Feiringen fant sted på Austrian 777-200 flight OS 26 BKK-VIE sete 4 K. Vi var kun 10 i Business Class i natt. Opplever C-Class hos Austrian som et par hakk bedre enn både Lufthansa og Swiss. Alt av mat så godt ut og crewet virket nesten oppriktig skuffet over at jeg nøyde meg med kun 1 dessert. Nå LH videre til MUC og tilbringer natten der. Ønsker alle et riktig godt år og håper 2019 blir et spennende og innholdsrikt år for alle flyinteresserte!

Last edited:

Godt nytt år fra Osensjøen i Trysil. Stille morgen før vi setter kursen mot Oslo på formiddagen. Vær raus!

Godt nyttår fra Hamburg! Det nye året begynner med to flyturer. Først til Frankfurt derretter hjem til OSL med LH Biz. Ha en fin dag alle sammen! :)

Godt nyttår fra Hvalstad. Fikk utnyttet utsikten ved midnatt. Mette ble vi også. Lite planer for dagen, kanskje få bort juletreet? Ha en fin dag

Godt nyttår fra Oslo. Hangover er ordet. Heldigvis ikke noe jeg skal.

Sent fra min SM-G950F via Tapatalk

Godt nytt år fra Stavanger.
Her er formen storveis etter gårsdagen. Etter tradisjonell nyttårsmiddag med ex og ungdom ble sistnevnte kjørt hvert til sine. Så ble det visitt innom hos naboer før ungdommen ble hentet utpå natten, så her var en ikke i seng før ved 5- tiden.
Nå blir det en latmanns-frokost.
Ha en flott nyttårsdag :)

Godt nyttår fra Snillfjord. :)

Vær-året 2019 åpner som 2018 ble avsluttet- med høyst vekslende vær, hvor både opphold, regn, snø og hagl kjekler om råderetten.

Nyttårskonserten fra Wien er vel unnagjort på TV, alltid et lite høydepunkt på en heller rolig 1 Januar det. I går fikk man unnagjort siste rest av innsatsen med å få det moderlige opphavet utflyttet fra kommunen, så nå er hun innlosjert i Rennebu med ny jobb og samboer.
For Snillfjords del er 2019 det siste året som selvstendig kommune, da vi fra 2020 skal deles i 3, hvor noen havner til Hitra, noen til nye Heim og resten av oss blir en del av den nye storkommunen Orkland som inkluderer 4 nåværende kommuner.

Så foruten en del folkemøter dette året, blir det spennende å se hva 2019 har å by på.

En fortreffelig nyttårsdag ønskes. :)

Godt Nyttår fra det blåsende sørland!
Nettopp oppstått og sitter og myser på nyttårshopprennet mens jeg vurderer å mekke meg noe frokost. Formen er heller laber, men det skulle bare mangle etter en så hyggelig kveld og natt det ble.

Beste råd for dagen: Ikke gjør en dritt.....

Godt Nyttår fra det blåsende sørland!
Nettopp oppstått og sitter og myser på nyttårshopprennet mens jeg vurderer å mekke meg noe frokost. Formen er heller laber, men det skulle bare mangle etter en så hyggelig kveld og natt det ble.

Beste råd for dagen: Ikke gjør en dritt.....
Enig. Her hører jeg hopprennet på radioen. Synes synd på meg selv

Så venter man i Senator loungen på Frankfurt. Fin tur ned fra Ham. Det ser ut til å bli D-AINO som er satt opp til OSL. Ny maskin som ble levert til Lufthansa 7 desember i fjor. :) Nytt livery også kanskje? Ha en fin kveld! :)

Så venter man på Arlanda. :) Avbrutt landing nå på OSL. En del turbulens og windshear sa kapteinen, opp for vi igjen. Fueler nå og avventer været. Ellers er D-AINO en fin maskin! :)

Så venter man på Arlanda. :) Avbrutt landing nå på OSL. En del turbulens og windshear sa kapteinen, opp for vi igjen. Fueler nå og avventer været. Ellers er D-AINO en fin maskin! :)

Jepp, vi mistet akkurat strømmen borte på Neskollen, så du kan godt si at det blåser.

Rakk heldigvis å booke meg noen flighter for 2019. Røyk visst på en liten omveg til London med Lufthansen og Swiss. Spent på å prøve Bombardier A220 eller hva den her for noe [emoji846]

God første nyttårsdag og 2019 ønskes [emoji846]

Så var man på flytoget. Andre landing gikk bra. Aldri hørt så voldsom klapping på et fly etter landing. Kabinsjefen hadde humor og vedgikk sånne dager ikke er de beste. Naturligvis de fleste nyter ikke sånne landinger... Det ble en lang vei hjem fra Hamburg i hvertfall! :)

Så var man på flytoget. Andre landing gikk bra. Aldri hørt så voldsom klapping på et fly etter landing. Kabinsjefen hadde humor og vedgikk sånne dager ikke er de beste. Naturligvis de fleste nyter ikke sånne landinger... Det ble en lang vei hjem fra Hamburg i hvertfall! :)
Du burde kreve flere bonuspoeng hehe. Klart at legen til ARN er ekstra leg. Nei da.

Back