Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Enig. Her hører jeg hopprennet på radioen. Synes synd på meg selvGodt Nyttår fra det blåsende sørland!
Nettopp oppstått og sitter og myser på nyttårshopprennet mens jeg vurderer å mekke meg noe frokost. Formen er heller laber, men det skulle bare mangle etter en så hyggelig kveld og natt det ble.
Beste råd for dagen: Ikke gjør en dritt.....
Så venter man på Arlanda.Avbrutt landing nå på OSL. En del turbulens og windshear sa kapteinen, opp for vi igjen. Fueler nå og avventer været. Ellers er D-AINO en fin maskin!
![]()
Du burde kreve flere bonuspoeng hehe. Klart at legen til ARN er ekstra leg. Nei da.Så var man på flytoget. Andre landing gikk bra. Aldri hørt så voldsom klapping på et fly etter landing. Kabinsjefen hadde humor og vedgikk sånne dager ikke er de beste. Naturligvis de fleste nyter ikke sånne landinger... Det ble en lang vei hjem fra Hamburg i hvertfall!![]()
Mulig at jeg ikke helt henger med idag, men folk klappet altså på Flytoget?Så var man på flytoget. Andre landing gikk bra. Aldri hørt så voldsom klapping på et fly etter landing.
Mulig at jeg ikke helt henger med idag, men folk klappet altså på Flytoget?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.