godt nytaar

Originally posted by LN-MOW

Noen av oss er blitt igjen i 2006 .... hvordan foeles det der fremme?? :p
Ganske godt...og nu vil gå ud og knalde af !!!!

Hilsen
Ole

PS: hvad laver jeg dog her ved min PC!!! nytårsaften.... Jo kone kunne ikke mere
og sønnike er syg...

Hi

Noen av oss er blitt igjen i 2006 .... hvordan foeles det der fremme?? :p
Litt som 2006... og 2005... og 2004.. og 2003... (osv)

Oi ... naa har Thor Med Hammer'n bestemt seg for aa feire i Atlanta ... naa tordner og lyner det her hos oss!!!

Oi ... naa har Thor Med Hammer'n bestemt seg for aa feire i Atlanta ... naa tordner og lyner det her hos oss!!!
Hos os i AAR reg ner det i store maengder...og meget kraftig vind...
vindstoed af stormstyrke

Hilsen
Ole

Riktig godt nyttår til alle!
Sur vind og regn ble begynnelsen på det nye året her, men ellers en fin kveld :D

Attachments

• IMG_1660.JPG
    IMG_1660.JPG
    79.3 KB · Views: 2
Vindstille men tåkete i den norske hovedstaden, og nå har rakettsmellene lagt seg. Godt nytt år. :smile2

Godt nyttår fra Tromsø! Været har vært overraskende bra til Tromsø å være på en nyttårsaften.

Lykke til i Atlanta, og andre steder som ligger litt bak!!!
Her på berget kan jeg ikke annet enn å henge meg på 'Cedlind', som traff spiker'n midt på hodet!!!:colgate:

T-ben stek og tilhørende øl har blitt fortært, sammen med kamerater, før fyrverkeri (uten at noen av oss hadde kjøpt noe..) ble observert hos foreldrene til kameraten min, hvor man til og med traff to som tilfeldigvis har en datter som er godt kjent på tv-skjermen.

Måtte 2007 bringe hell og lykke til alle..

En time igjen .. er akkurat tilbake fra flyplassen. Var en helt jaevlig tur nedover, men OK tilbake. Naa er det faktisk begynt aa klarne og det smeller saa smaatt i nabolaget. Til bikkjas fortvilelse ...

Sitter her med en Highland Park og smaafeirer for meg selv ...

Godt nytt år fra Kristiansand!!!

Nettopp hjemme fra fest! Menyen var fransk løksuppe, ovnsbakt laks og iskake. Pluss mye god drikke!!

Ved midnatt blåste det full storm og det regnet noe aldeles forferdelig!! Men vi trosset været og fikk sett mye fint fyrverkeri!

Det vi gruer oss til nå er til å stå opp og kjenne skallebanken!!! hehe!

BF:wow:

Da er nyttår feiret også på Nærsnes.For første gang i huset,har vært bortreist de siste tre årene.
Reinsdyrfilet,viltsaus og sauterte rosenkål med en utmerket Amarone i glasset.Etterfulgt av litt camembert,kaffe og cognac.Sjampis ved årskiftet og et par grappaer inn i det nye året.Man kan ikke ha det bedre!

Godt nytt år alle sammen!

Godt nytår her fra København til alle på forumet!!!:-p

Her i hovedstaden blev vi heldigvis forskånet for regn ved årsskiftet, men senere på natten åbnede vejrguderne så til gengæld for sluserne.

Godt nytt år... Tilbake fra en veldig hyggelig feiring med nevøene... Nå er det tid for en god bok, mineralvann og go`stolen. Ha en bedre start på 2007!

God dag og godt nyttår. Noe sliten etter en bra kveld igår etter først hatt middag og en liten fest hos meg før vi gikk videre til en annen fest med gamle klassekammerater jeg ikke hadde sett på 5-6 år. Bakrusen begynner å gi seg, men sitter for det en en lettere forbrent finger etter gårsdagens festligheter

God dagen alle fra Langelund ved Give ved Vejle i Danmark....

Etter en lang natts søvn nå er vi oppe igjen etter feiring med familien min her nede....

:clap

Livet er herlig, kaffen smaker fortreffelig og snart er det en bedre dansk julefrokost på vei, og DEN er bare knall....

:DEN

Ellers nytes dagene her nede før DFDS skal prøves på onsdag fra Køben og hjem til Oslo..

Ha en fin nyttårsdag alle!

Back