godt nytaar

Godt nytt år!
Dårlig start her på berget. På en highloader sviktet bremsene og har kjørt inn på en av DK sine A330. :cry: Kingig sak. Ellers en del annet tekniske småting hos SKBU. LH har visst også noe snag på sin ene maskin. Men en dårlig start kan jo bare bety at ting blir bedre. :)

Ja da var det nye året godt igang og jeg ligger i vater og koser meg med årets første julebrus og fenalår til dagens runde i Premier League.

Fikk rapport fra MJF om mye folk på reise, men alt på rute. Godt jobba folkens :clap

Ellers kan vi melde om været målt kl 1650:
- 0°
- Sørvestlig flau vind
- Begrenset sikt, snøbyger (?? Nei det har vi ikke sett ??)
- Lavtrykk

Egil

Godt nyttaar fra Bend...hvor vaeret er nydelig.....det blir en kort skitur foer kursen settes nordover i ettermiddag....etter Italiensk tradisjon blir det Lentil Suppe til middag for god lykke i aaret som kommer.....

Godt nyttår!!
Det startet ikke så bra for undertegnede, som nå er hjemme i godstolen hvor jeg sitter med bandasje i bakhodet og er litt fortumlet. Var ute for å gå en liten ettermiddagstur og skled på blindholka med det resultatet at jeg slo dundret bakhodet i isen så det sang. Ble borte en liten stund og konemor kjørte meg til legevakta ettersom kulen vokste og jeg blødde fra det ene øret. Etter en liten konsultasjon og CT scanning ble det konstatert en krafttig hjernerystelse .. men ikke flere løse skruer :D .
Så nå er det visst om å gjøre å ta det superrolig noen dager i følge legen. 10 dagers sykemelding mente han at jeg måtte ta.. men vi får nok se på akkurat det da!

God nyårsdagskväll från Sigtuna,

Gårdagen förlöpte utan problem eller skador med god mat och dryck med inslag från Norge, Sverige och USA.

Dagen har inte använts till någonting annat än att gå gå gå och gå. Totalt 16km i blandat väder har det blivit idag (sol, regn, storm). Nu sitter jag framför datorn med en Single Malt och njuter av stillheten då det inte är någon annan i lägenheten.

Ha en fortsatt fin första dag i 2007

Riktig godt nytt år til alle. Jeg feiret nyttår i Stockholm, det var lite vinterstemning der også, men noe grader pluss og regn for det meste, men en fin feiring ble det allikevel. På flyet til Oslo igår ble en passasjer alvorlig syk og personalet spurte om det var en lege ombord, det var det og etter hans råd snudde vi deretter tilbake til Arlanda, ettersom vi fortsatt var nærmest Stockholm. FlyNordic opptrådte svært profesjonelt her og passasjeren ble hjulpet flyet og fikk hjelp av helsepersonell på Arlanda og vi kunne ta av mot Oslo igjen. En passasjer var smålig nok til å starte en heftig diskusjon med en flyvertinne om at vi burde ha fortsatt til Oslo ettersomflyturen er så kort. Dette likte flyvertinnen særdeles dårlig, og gav klart svar om at man må lande så rakst som mulig i slike tilfeller. Jeg fatter ikke at det går an å oppføre seg så håpløst som denne passasjeren, honnør til FlyNordic.

Back