• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Default Godt i gang med tirsdagen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God litt utpå dagen fra Ris. Snart på vei opp til toppen av byen for dagens oppgaver. Ettermiddagen byr på et styremøte og så er vel denne dagen historie… Som alltid - nyt i vei:-)

Morn fra Tønsberg. Matpakker smurt og espresso drukket så da er det bare å vente på at barnehagen åpner, slik at man får åpnet hjemmekontoret. I kveld får man nok en gang pakke flyttelasset for i morgen venter Color Magic-kontoret, og så har man visst lovet en tur i badeland der også

God morgen Asker. Ennå klart og vinterlig, før mildværet kommer. Straks klart for avreise og L1 til jobb. Litt billetter skal bookes i dag, så vi kommer oss hjem fra BLL i juni. Inkludert en UM variant.

Morn fra havet.

Kansellert helikopter i går kveld med ny avgang nå i morgentimene, men pga tåke er det ny info kl 08. Her øyner jeg et ørlite håp om mulig helikopter issues i morgen slik at dette kan bli bra. Lever i håpet.

Ellers, blir det å «surfe» litt på awardfares og se om jeg finner et sted å reise i neste uke. Har en CT å bruke før jeg sterkt vurderer å kvitte meg med Amex Elite kortet.

God morgen fra kontoret, litt sent ute i dag, men hadde gleden av å levere arving #1 på OHG. Litt av en "best of Oslo" råne-rute man får med seg på morgenkvisten da. På Knausen var det virkelig postkort med påskesteming. Nå jobbe litt og så lunsj med DXB-besøk.

God og travel morgen fra R12. Trodde egentlig dette skulle bli en litt kjedelig dag med et par møter og ellers lite. Men så var det som om noen hadde brukt plumbo og løst opp epostsendingene sine. Plutselig ble den avslappende tirsdagen halveis kaotisk. Sånn sett morsommere det altså.

Ha en best tirsdag

God morgen fra Santiago. Vel tilbake i vante rutiner. Mørkt ute og merker at det er sensommer. Men heldigvis syden-vær et par måneder til. Straks trening og så skal jeg få svensken (kineseren) på første service. Ha en bra dag.

God morgen fra Santiago. Vel tilbake i vante rutiner. Mørkt ute og merker at det er sensommer. Men heldigvis syden-vær et par måneder til. Straks trening og så skal jeg få svensken (kineseren) på første service. Ha en bra dag.
Buenos dias fra Lima. Sommeren er på sit fulde her ved stillehavets kyst, inden det i marts slår over i efterår. Men eftersom Lima er en ørkenby. Ja så mærker man det ikke rigtigt liiige på disse kanter. temperaturen falder måske fra 27-29 og ned til 22-23. Ikke fordi det er det største temperaturfald
:cool:

Herfra ønskes alle en dejlig dag :-)

Morn fra Sosua. Litt overskyet men regnet skal ikke komme før litt utpå dagen, så da blir det morgentur i dag også. Var noen heftig byger med lyn og torden i går kveld, folk som har feriert her i over 20 år kunne knapt huske verre. Var også et stort strømutfall i går, i følge noen Facebooksider var nesten hele Dominikanske republikk uten strøm en periode. Her gikk aggregate fra midt på dagen til langt utover natta. Mister strømmen flere ganger i uka, men veldig uvanlig med så lenge, vanligvis er strømmen tilbake etter 10 min til en god halvtime.

God... formiddag? Det er vel det før kl. 15? ... fra Klepp. Vinterferie = skolefri for arvingene = masse aktivitet i huset = ikke like lett å få gjort det jeg helst skulle fått gjort.

Nuvel, kaffe løser i alle fall noen av utfordringene. Ha en fortsatt god tirsdag.

G'fortsatt morgen! Her på oversiden av ekvator er også tempen midt på tyvetallet, men av den Fahrenheit'ske varianten ... Det er forhåpendtligvis siste gang denne sesongen.

Ingen store sprell på kalenderen,. Har en håndverker her som bytter takrenner, og håper han klarer å gjøre seg ferdig i dag. De er litt bredere enn de gamle, og sorte, og det gir en flott kontrast til det hvite.

Ikke alltid man er hjemme på denne dagen og for 21 år siden satt jeg og en mekaniker i et hotellrom på Stjørdal og gurglet 'innsmuglet' amerikansk øl ettter at vår 757 hadde tuslet avgårde ... ;)

skaal.webp

561.webp

Back