• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Godmorgen fra Darling Harbour..

God morgen fra Oslo hvor en arbeidsuke med tidligskift startes i dag. Huhei hvor det skal gå! Ha en strålende dag forumister!

G'aften fra Alpharetta hvor jeg nå hygger meg med en ungdom fra Orknøyene etter en lang dag i bilen .. men nå er iallefall huset fritt for slektninger og julefreden har senket seg .... *puh*

God morgen fra eller god aften fra Derwood, Maryland hvor det snart er kveld etter en lang dag.

Dagen i dag har gått til shopping av ting til ungene. De fikk seg hver sin Build a Bear, og da måtte det jo til litt accesories :rolleyes:

Og så var det på tide og se på et lyshow (julelys) med figurer av nisser, reinsdyr etc etc.... Og selvfølgelig, vi er i Amerika....... så da er det ikke ut av bilen gitt, men......DRIVE THROUGH! ^_^

Last edited:
Glad søndag morgen - endelig så sner det litt igjen. Utrolig flott ute med mye sne og forholdsvis kaldt med minus 6-7 grader. Blir nok en rolig dag foran peisen -med bøker og godt selskap. Ha en flott søndag!

God kveld fra Radisson LAX....vi kom oss hit men ikke siste strekningen til Seattle, ble 90 minutter sene ut av LHR pga ekstra sikkerhetssjekk....noe som vi som krysset Atlanter havet i dag satte stor pris paa....de hysteriske befinner seg visstnok hjemme foran TV og PC....en del endringer...IFE er midlertidig stengt for alle selskaper...Virgin viste 1 kanal med filmer satt i gang av purseren....ingen hadde noen problemer med den siste timen .... ingen sure miner ....ha en flott soendag....

Fy søren. Nå lengter jeg bare enda mer tilbake til Sydney, SQ 777. Kos deg i varmen. Ha en flott dag alle forumister.

Mornings fra Sandefjord. Pinnekjøtt i går og i dag står torsk på menyen. Godt med snø her også

God formiddag fra OSL. Rolig start på dagen her med X-antall kopper Ali innabords allerede. Rolig i flytrafikken men regner med at det tar seg opp utover ettermiddagen.

God formiddag fra Askers tak!

Her er jeg enda ikke ferdig med all snemåking (man gidder da ikke overarbeide kroppen i julen vel?) så nå skal man straks ut og ta sist rest. Sååå roper pliktene på en igjen, og etter hele 2 dager fri i julen skal man på en senvakt snart, før tidligvakt i morgen.....

Ha en framifrååå dag alle samman, kos dykk og et og drikk godt!

Fortsatt gpd romjul ønskes dere alle!

God morgen fra Langesund. Etter å ha jobba hele jula er det nå noen få timer igjen av siste skift før en fridag. Gleder meg til kveldens tradisjonelle søskenbarn-pokerlag og endelig noen øl og en flaske vin. Fortsatt god romjul :-)

God morgon från Göteborg,

Nu är julen -09 slut och ikväll går turen norrut med SK166 som ser ut att vara Sindre Viking. Tåke i Sveriges näst största stad och inte mycket snö kvar.

Ha en bättre söndag forumister!

God formiddag - det ble søndags-avis til lunsj i dag. Hadde ikke regnet med at det var avis, men av ren refleks åpnet jeg postkassen når jeg var ute og der lå det en tynn blekke. Hvitt og kaldt i dag, og kaldere blir det vel iflg. meten. Hva resten av dagen bringer er det ingen som vet. Fortsatt god jul!

Her i sør er vi klar for nok en julemiddag! Begynner nesten å bli litt lei av det nå.
I morgen er det jobb igjen. Tror sandelig det blir en hvit dag i dag.

BF:cool2

her blir det indisk middag i dag - skal bli godt med "krydder" som ikke er basert på fett. Hvit dag? Neppe - det er jo fortsatt en ukes ferie igjen!

Back