er disse prisene refundable?
Noen som snakket om å fly lcy jfk med BA, men jeg får ikke opp noen gode priser om jeg legger inn dette strekket på USA-reiser fra BRU. Noen som har fått det til, eller var det bare noen som kom opp med ideen uten å ha prøvd?
Prøvde aldri, men ser nå at jeg ikke klarer å få det til. Merkelig, for denne dealen har vært tilgjengelig tidligere i år, da gikk det tydeligvis å rute via LCY.Noen som snakket om å fly lcy jfk med BA, men jeg får ikke opp noen gode priser om jeg legger inn dette strekket på USA-reiser fra BRU. Noen som har fått det til, eller var det bare noen som kom opp med ideen uten å ha prøvd?
Jepp, og det er mulig å booke open-jaw eller dobbel open-jaw, slik at man bare må innom BRU den ene veien. F.eks:Ingen feilprising. Rett og slett en liten priskrig mellom alliansene. Masse gode priser ute og går fra Brüssel i sommermånedene. Pussig nok er Hawaii, og Vestkysten mye billigere enn Østkysten. Fikk meg en fin tur til Vegas for 13k i Business med Swiss/United.
Itinerary 2uker på Hawaii noen?
Brussels (BRU) to Honolulu (HNL) - 2, 6 17
Brussels (BRU) to London (LHR) - 2, 6 17
British Airways p.l.c. 389 Dep: 6:50AM Arr: 7:00AM 1h 10m Airbus A320 Business (J)
Layover in LHR 3h 15m
London (LHR) to Chicago (ORD) - 2, 6 17
British Airways p.l.c. 1542 Dep: 10:15AM Arr: 12:45PM 8h 30m Boeing 777 Business (I)
OPERATED BY AMERICAN AIRLINES INC. Layover in ORD 1h 40m
Chicago (ORD) to Honolulu (HNL) - 2, 6 17
American Airlines Inc. 73 Dep: 2:25PM Arr: 6:35PM 9h 10m Boeing 767 First (A)
Honolulu (HNL) to Brussels (BRU) - 2, 7 1
Honolulu (HNL) to Los Angeles (LAX) - 2, 7 1
American Airlines Inc. 270 Dep: 7:35AM Arr: 4:00PM 5h 25m Boeing 757 First (A)
Layover in LAX 1h 45m
Los Angeles (LAX) to London (LHR) - 2, 7 1
British Airways p.l.c. 282 Dep: 5:45PM Arr: 12:00PM 10h 15m Boeing 747 Business (I)
Layover in LHR 3, 7 2 2h 15m
London (LHR) to Brussels (BRU) - 3, 7 2
British Airways p.l.c. 396 Dep: 2:15PM Arr: 4:25PM 1h 10m Airbus A320 Business (J)
Cost per passenger (including taxes & fees) 14,687.00
Total cost for 1 passenger 14,687.00
Jepp, og det er mulig å booke open-jaw eller dobbel open-jaw, slik at man bare må innom BRU den ene veien.
Trains run from international to T3 very often and security at T3 is usually quieter at that hour. If you are 1st or business on the AA connection flight, you can go through priority access security line as well. I have previously made the connection, even waiting for baggage, in 40 minutes.
The worst I've ever had at ORD was about a 45 minute line for immigration. After that you're straight out and onto the train to the next terminal and away.
Worst case with say a 30 minute delay to the incoming flight plus 45 minutes immigration wait will make it tight, but I'd guess you'll make the connection 9 times out of 10.
I can't see the logic in separating out connections and giving them so few agents. The stress levels in the queue were extremely high.
All that said, I had a 90 minute connection from BA to AA and made it.
http://www.flyertalk.com/forum/brit...9352-international-domestic-transfer-ord.html
Jeg hadde ikke vurdert alternativer med mer enn 2,5 time transfer med gjennomgående billett. Uansett er ORD(-LAX)-SFO såpass straight-forward at det umulig kan være noe problem å få ombooket kjapt til et annet alternativ hvis det virkelig skulle gå skeis (innså at "virkelig skulle kræsje" ikke var det beste ordvalget).
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.