God varm mandag!

Etter en god natts søvn, dusj og solid frokost er man tilbake blant de levende etter helgas utskeielser og stunt. Flymodellen jeg vant har også overlevd hele veien hjem, selv om jeg egentlig kunne trengt litt mer hylleplass sånn sett.

Etter en god natts søvn, dusj og solid frokost er man tilbake blant de levende etter helgas utskeielser og stunt. Flymodellen jeg vant har også overlevd hele veien hjem, selv om jeg egentlig kunne trengt litt mer hylleplass sånn sett.

Då det var din handstil jag inte kunde tyda? ;)

God ettermiddag fra Forus. Strålende vær i Stavanger i dag. Hjelper litt på humøret det.

Starter uka med to kveldsvakter før det midtveis i uka blir noen flighter for å komme et skritt nærmere EBG, før man ender på her på Forus igjen for jobbehelg.

Ønsker alle forumister både reisende og arbeidende en riktig god mandags ettermiddag!

God ettermiddag frå Beijing. Det viser seg at det er lettare å skrive her på PC enn på mobil... Bilde-opplasting tok knekken på det. Anyways; er på konfereanse om ting som flyg høgare enn fly denne veka, men jaggu er det ikkje fly-messe i hallen vedsidanav! Må sjå om eg greier å komme meg inn dit også, men det er vel uniformerte vakter som passar på om ein har rett skilt rundt halsen... Det heng iallefall gedigne plakatar med "Airbus <380", Bell helikopter og mykje artig.

Ha ein bra kveld, rundt om i verda.

I morgon blir det skulk og tur til muren. Det mest interessante programmet er mot slutten av veka, så eg får ein dag som turist også.

Attachments

• 2013-09-23 15.10.16.jpg
    2013-09-23 15.10.16.jpg
    37.2 KB · Views: 77
Last edited:
Back