• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God torsdagsmorgen

Hickok

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
God morgen fra EVE. Sitter og venter på SK4079. Deretter blir det et kort møte på Lillestrøm, før turen går tilbake til OSL, og jeg er klar for Oktoberfest. Det blir SAS som skal frakte meg hele veien ned, og det ser ut til at det er stinn brakke CPH-MUC. Blir nok bra, ja! :) Proost!

Mornings fra 24 bussen. Idag skal kontrakten på leiligheten underskrives, så da blir det å forplikte seg til å betale noen over 4 "bananer" for at vi skal få et større og bedre sted å bo. I kveld er det sesongens siste fotballkamp, og merker på diverse småskader og skavanker at det er greit med en vinterpause :p Ha en fin dag

God morgen fra Forus!

Da var man kommet seg inn døren og kommet seg på plass. Kaffekoppen er og her. En god del småting som må unnagjøres i dag, så denne dagen vil vel gå unna gitt... T minus 2 dag til helg folkens! ^_^

Ha en fin dag forumister! :)

Man teller ned mot både morgendagen og søndagen, hvor sistnevnte dag bærer ned til Amalfikysten. God nesten-helg alle sammen!

To dager til helg nå, tre dager til jeg sjekker inn på Best Western på OSL, og fire dager til jeg puster herlig spansk luft..aaaaaaaah, la nå for pokker dagen gå fort!

X antall kaffekopper er inntatt etter en altfor sen kveld igår, og kvelden brukes nok til relaxing og en runde med dyret. Ha en fin dag.

Gudd mårning fra Krsand!
Her skinner solen og det ser ut til at sommeren er kommet tilbake for et par dager.
Selv er jeg nokså gretten fordi jeg på tross av 6 viking lotto kuponger i går ikke klarte mer enn 2 rette i noen rekker. Hva er det med de folka oppe på Hamar? Har de glemt meg? Det er nok derfor jeg drikker! :drunk:

Full fart i dag med kontor, så skal jr i bursdagsselskap osv osv osv. Og i morgen er det jammen fredag igjen!

Jaja, sånn går nu dagan!

BF:cool2

God morgen fra Lillestrøm.

Her er det hjemmekontor idag. Elefanten har fått besøk av kompisen Helge, som har helt spader pga elgjakta. Idag tidlig lagde gutta et "panikk-rom", godt inspirert av Amerikansk filmer. God merking skal sende elgjegere videre.

IMG_0358.jpg

Ellers skal man på polet og hente noen flasker Hochar Père et Fils 2004 som har ankommet. Gleder meg til å teste dem i helgen.

Fint med en uke uten reise iblandt (så lenge det ikke er for ofte).

Ha en fin dag alle sammen.

Tjohei fra Kjevik, hvor dagen startet friskt med å sprenge litt! Senere var det legen som sto på programmet, hvor man fikk fikset en kranglete tånegl, godt å bli kvitt og man er plutselig helt smertefri, så lenge det varer.

God formiddag fra et regnfullt Brønnøysund,
Regelen å komme seg opp av sengen i tidlig gjør alltid underverker. Idag unngikk jeg forsinkelser som følge av radarproblemer på Vestlandet.
Kom ut på rute med SK4480 og LN-RRA til TRD og videre til BNN med LN-WIU på tiden.
Det blir muligens en liten forsinkelse med utreise for å få med seg andre som skulle vært med vårt helikopter tidlig på ettermiddagen og som ikke kom seg nordover før radarproblemene oppstod.
Hvor er loungen i BNN?:rolleyes:
Ha en fin dag alle forumister.

Hvor er loungen i BNN?:rolleyes:

På venstre side etter security. Det er en "Priority Pass" lounge du ikke trenger kort til. De har pølse i brød og Nordlands pils som du riktignok må betale for, men som allikevel smaker utmerket.

God midt på dagen fra Klett sør for barteby.

Her er det litt kontorarbeid før jeg vender nesa nordover til Trondheim og buss videre til Værnes.
Her på sørsida av mustasjby er det overraskende bra vær, i forhold til resten av Trøndelag, hvor det tydeligvis regner litt..

Ha en god dag godt folk!

God morgen fra Lillestrøm.

Her er det hjemmekontor idag. Elefanten har fått besøk av kompisen Helge, som har helt spader pga elgjakta. Idag tidlig lagde gutta et "panikk-rom", godt inspirert av Amerikansk filmer. God merking skal sende elgjegere videre.

IMG_0358.jpg

Ellers skal man på polet og hente noen flasker Hochar Père et Fils 2004 som har ankommet. Gleder meg til å teste dem i helgen.

Fint med en uke uten reise iblandt (så lenge det ikke er for ofte).

Ha en fin dag alle sammen.

Da må jeg jo lure på om du generelt har mye elgjegere i stua. ^_^

God torsdag fra FedEx. T-2 til kantinebesøk og flyving. Ønsker alle en god dag :)

God aften fra Abu Dhabi!
Her har det vert 13 timer pa kurs i flow control og testing av formasjoner .. mye ny kunnskap som skal pa plass.

Onsker alle en trivelig kveld videre!

God kveld fra Upperdeck hjemme på Ljan....borte bra men hjemme ikke så værst det heller.....en god dose Milano var godt for sjelen.....Norwegian opp fra Milano var ja, Norwegian, LN-DYR med Sky Interriør men uten WiFi - like fin utsikt over Alpene som hadde med Ryanair på vei ned. Et lite skuespill satt i sving av Grensepolitiet på OSL gjorde at vi ble parkert på innland med buss til et skummelt mørk smug med slags dør inn til ankommst hallen, problemet var at det før nevnte GrensePolitiet var på Utlendings Jakt og hadde tatt stilling rett innefor Sikkerhets slusen, slik at 170 ble stående i kø langt ut i områder ingen burde stå - med bagasje traller, trucker og busser som passerte nærmere enn sunt var - tilslutt knelte Sikkerslusen og lukket seg hermetisk o´med røde lys overallt, små italienerinner med italienske pass er nok meget skumle for Kari Grensepoliti

Italia er et land hvor det faktisk kommer en del interesante personligheter... Men de kunne jo ha stått litt lenger ned i gangen, det er god plass der. Forøvrig så tittet du rett inn på våre kontorer når du kommer inn den døren.

S

Italia er et land hvor det faktisk kommer en del interesante personligheter... Men de kunne jo ha stått litt lenger ned i gangen, det er god plass der. Forøvrig så tittet du rett inn på våre kontorer når du kommer inn den døren.

S

De kunne absolutt ha stått litt lengre ned i gangen ja, riktig fint og god plass, og en kunne ha sluppet passasjerene fra buss #2 av på en noe tryggere måte, så ut som buss sjåføren ikke fikk lov til å kjøre før alle var igjennom slusen...noe jeg kan forstå....

Er vel ikke så veldig forundret over at DY nå har mye av den interessante trafikken....skal vel ikke ha mye mere enn et "library card" for å kjøpe billett av DY ^_^^_^ .... Irish Clearinghouse and Pub var kanskje ikke det beste valget ^_^

Passasjerne ved siden av meg med DY til AMS forrige uke snakket om hvordan ''kriminalomsorgen hadde inndratt passene deres'' ( og en hel rekke ekle historier om kjoep av prostituerte og marihuana....). Bare medpassasjerne gir SAS og KLM et fortrinn paa ruten........

Back