• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God torsdagsmorgen!

Ståle

Amatør
Torsdager er herlige dager, kun en natt igjen å overnatte i egen seng før det er helg på nytt! Satser på at dagen i dag på jobb blir mindre stressfylt enn gårsdagens, og overtid kan man heller ikke få i dag da middag venter etter arbeidsdagen.

Ser også at EU-idiotene prøver å tvinge frem konkurranse på persontrafikk med tog i Norge, heia.....!

Ha en fin dag!

God morgon frå Aker Solutions' arbeidsbuss i Stavanger :)

Ny travel dag på kontoret venter, og til helga skal vi feire ein 90-åring, så det er mykje som skal i boks på kort tid.

Ha ein fin dag alle saman!

Mornings fra en av #Ruters røde. Tilbake til den vanlige slitne Scanian eller Norgesbuss kjørte med en vikarløsning i går. Fri i morgen, så har noen løse tråder som må ordnes før jeg kan ta helg. Dog gikk planen om å jekke meg en bayer når jeg kommer hjem i vasken da jeg lovet å hente kjærringa sent i kveld. Ha en fin dag

God og god, Fru Blom...

Elendig form, men på jobb... får vel prøve å holde ut noen timer før jeg starter ferien med influensa.. hurra. :headbang

Host frå Trondheim. Etter ei halv frisk veke er vi igang igjen; så det ligg an til at Trondheimstreff for min del utgår :(. Håpar at dette slepp så eg kjem meg til Roma på sundag, iallefall.

Ha ein frisk dag!

Mårn fra Trondheim
Særdeles trøtt idag, men våkner vel etter noen bøtter kaffe og jobb :)
Årstreff Trondheim idag-ikke uten endel frafall dessverre, men sånn er det.Vi som skal ser fram til kvelden vil jeg tro.... :) :)

Ellers ha en strålende dag folks :D :D :D

Good morgen fra UAE - helgen naermer seg og kvelden er det den aarlige firmafesten hvor temaet i dag er Mexico. Blir morro og se 3-500 loepe funisende rundt med sombrero i byen i dag..^_^

Beklager en sen morgen ifra smilets land, men ble sittende fast i baren til Kåre fram til kl07 idag tidlig:colgate:

Ligger an til en rolig dag idag, og værgudene er ikke helt med på gamet, har enda tilgode å se blå himmel å sol disse dagene. Ha en fortreffelig torsdag!

Go ettermiddag fra andre sia av Pattaya der Grindstein er.
Litt bløtt i går så får rette opp formen med en tur på Tonys's Gym. Regner jo her så er ikke akkurat no strand liv.
Ha en bedre torsdag.
Beklager en sen morgen ifra smilets land, men ble sittende fast i baren til Kåre fram til kl07 idag tidlig:colgate:
!
Skikkelig feriemodus på deg skjønner jeg :D

God morgen fra Hillevåg.

I dag er man på jobb på en annen av firmaets lokasjoner, og unge lovende Sirpjalle skal gjøre ting man ikke kan. ^_^ Men man får vel til etterhvert. Består iallefall av mange restarter av server(e)

Og i likhet med Zico77 har vi og en feiring av en 90 åring som skal unagjøres i helgen.... ;)

Ha en fin en forumister! :)

Ligger an til en rolig dag idag, og værgudene er ikke helt med på gamet, har enda tilgode å se blå himmel å sol disse dagene. Ha en fortreffelig torsdag!

God morgen alle sammen.

Steinar, det er ikke i Thailand som her i Norge vat du. Det er ikke midnattsol i Thailand. Så du kan ikke forvente å se blå himmel og sol:colgate:

Stein da, nå er kl pasert 15 her nede, og ute er grått, vått og noen heftige regnbyger. Forventer selvsagt ikke å se sole på natta din luring:colgate:

God formiddag fra det Sørlandske!
Pluss 5 grader ute da jeg kjørte til jobb. Ble derfor sterkt overrasket da jeg oppdaget at det var speilglatt på veien. Må ha vært kaldt i natt da. Uansett er det nok siste dagen med plussgrader på en stund. Det meldes blå grader fra i kveld av og fremover. Og jeg som håpet på at våren var på vei! Er det rart jeg drikker??

Kontoret er forøvrig inntatt og heldigvis ikke noen planer for kvelden. Så da blir det å finne roen i heimen, pluss jobbe litt med noe organisasjonsarbeid. Det er jo årsregnskapstid må vite.

Snart helg ja! Får håpe Herrene i Pattaya ikke blir innsnødd på baren med det første! :colgate:

BF:cool2

Ser også at EU-idiotene prøver å tvinge frem konkurranse på persontrafikk med tog i Norge, heia.....!

Nuvel... idioter og idioter. Se til Sverige. Men de kunne kanskje heller samtidig re-regulert taxinæringen igjen. ;)

God morgen fra Lillestrøm. Kontordag idag før det blir ferietur imorgen, sammen med en bra gjeng nye og kjente fjes. Skrotinger er de imidlertid sikkert uansett. Akkurat som undertegnede.

Ha en lystig dag.

Snart helg ja! Får håpe Herrene i Pattaya ikke blir innsnødd på baren med det første! :colgate:

BF:cool2

Nærmeste vi kommer kulde er isbitene i drinkene, men hender vi blir rainstuck på puben og det er bare helt okey :colgate:

God morgen fra EVE!
Behagelig tur med SK fra OSL i morges og som vanlig smakte de varme rundstykkene fortreffelig!

Scrollet gjennom mailen min etter landing og fikk latterkrampe av en mail jeg fikk fra jobbens reisebyrå. Kort fortalt, jeg har opprinnelig en billett TOS-OSL på søndag og den ba jeg dem kansellere og heller bestille en ny med SK4423 på lørdag.

Her er mailen og svaret:

Hvor skal du fra og hvor skal du til??

Mvh
Reisekonsulent

From: Scanflyer
Sent: 30. januar 2013 19:28
To:
Subject: Re: Reiserute for: Scanflyer, 03-FEB-13, 38O76P

Hei! Kan denne kanselleres, og få refundert skatter og avgifter?

Så trenger jeg en ny billett med SK4423 lørdag 02.02.
Jeg kvalifiserer til ungdomsbillett og min fødselsdatoe er XX.

Reisen skal belastes konto XX

Den 28. jan. 2013 kl. 18:23 skrev "" :

Vi bekrefter din reisebestilling gjennom selvbookingsystem.

Reisebyrå

Reisendes navn

Amadeus booking referanse
38O76P
Flybillett pris
NOK 1166 inkl. skatter, ekskl. honorar
Billett type
E-ticket

**** REISERUTE ****

FLIGHT RESERVATION
Norwegian Air Shuttle DY 385
Sunday 03-Feb-13
From
Tromsoe
16:30
To
Oslo
18:20
Class: L

Seat: 17A :colgate:

Er det noen som ser hvor det skurrer for reisebyrået?

Er det rart jeg drikker? :D

God torsdag fra "litt opp og til venstre" i forhold til OSL. Ble ingen gevinst fra Hamar i går, så da får jeg ta en tur på jobb i dag også.

God torsdag ønskes :)

Back