God morgon frå Trondheim

roger

Rakettforskar
Medlem
God morgon frå Trondheim

Muligens seks timar til avreise barnefri tur til Røros. Det kjennest litt ut som at vi er ein slags combo av Lara Croft og Tom Cruise som prøve å kaste seg unna kuler og laserstrålar som prøver å øydelegge for denne turen. Småsjuke ungar og diverse prøver så godt dei kan... Denne hausten har vore ganske j*, ikkje meir å seie om det. Sidan alt heng i tynne trådar er planlegginga der-etter, så det blir sein middag i dag og muligens burger på Narvesen i morgon, om vi ikkje får plass der vi tenkte.

God helg!

Re: God morgon frå Trondheim

God morgen fra Hvalstad. Siden jeg tror det er her jeg bor, så er det vel per definisjon hjemmekontor. Selv helt sikker kan man ikke være i disse dager, på hvordan disse reglene skal tolkes. Fikk kastet meg inn i første Teamsmøte med fingrene fulle av pizzadeig. Nå en espresso mens jeg venter på neste. Lukter tidlig helg. Ha en fin dag

Selv helt sikker kan man ikke være i disse dager, på hvordan disse reglene skal tolkes.

Man skal heller ikke glemme stortingspresidentens mann oppi alt dette. Han trodde jo hun hadde bodd sammen med han, og så fant han plutselig ut at hun hadde bodd på hybel hos Trond Giske.

God dag fra gjemmekontoret. Godt i gang, litt IT-utfordringer til tross.

Ha en god en :)

God morgen fra kontoret. Morgenmøte med Singapore-kontoret er unnagjort og der var det litt dyster stemning med mye restriksjoner og lite lys i tunellsyn.

Pannekaker ble servert til barna i dag tidlig og matboksene var med quesdeillas, servelat-sandwicher, ostekjeks, frukt og sukkerfri julebrus. Mener jeg har pallplassering på alenepappa jobben. Men, det blir godt å få hjem dragen som as we speak plukker opp noen virkelig gode druer på Klikk & Hent.

Langlunsj i morgen - 18 Pax fra nabolaget i Dubai. Det blir vakkert..

God formiddag fra Kongsberg.

Fantastisk vær her i dag med 13 grader og strålende sol. Ikke ofte det er så mildt her på denne årstiden. Nå skal jeg gjøre meg klar til å snøre på meg joggeskoene for dagens lille trim. Jeg har sett meg ut en rute på 5 km som jeg skal gå i dag. Det skal bli deilig å få rørt litt på seg i fine været. Ellers blir det en rolig og avslappende dag på meg (som vanlig).

Hei fra Forus. Lunsj er unnagjort og her er man i gang med nedtelling til helg. Det skal bli så good! Søndagen blir travel med barnedåp og kanskje et familieselskap til. Så i morgen blir det nok bare avslapping.

Heisann fra Rørosbanen hvor jeg *tuuut* har skjønt at det *tuuut* er noen usikrede plan*tuuut*overganger. Velvel, en enkelt Type 93 durer oppover Østerdalen, føltes litt som å gå på trikken på Hamar, den er vel ikke så mange meterene lenger enn en trikk i hvert fall.
Brukbare 4G-dekning oppover er det også så da blir det litt togkontor, mens man titter ut på lett snødekke som bader i solen

Riktig GOD FREDAG her fra New York!

Det er herlig å gå rundt i byen og absorbere bylivet. Kjennes litt som i å være omgitt av filmkulisser på alle kanter. Gode sko, vannflaske og et lite bykart er viktig! Husk: ha ALLTID med stor koffert med mye plass! Jeg er ikke glad i store shopping sentre, men svingte i går ettermiddag innom Macy’s for bare noe smågreier og kom ut med 3 svære shoppingbagger! Det var ‘early’ BlackFriday-prising og 40-60% nedsatt på kjente merkevarer som Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Northface, DNKY etc.

Tja…det bekreftet vel ordspråket om at selv den sterkeste kun har motstandskraft til ett vist nivå;)

Ha en fin ‘early’ Black Friday!

Attachments

• 87BD5503-4E37-4D00-B74B-A06D3F4AA281.jpeg
    87BD5503-4E37-4D00-B74B-A06D3F4AA281.jpeg
    125.7 KB · Views: 204
  • D3C7F5A3-4271-4B03-8835-56CF53B3490C.jpeg
    D3C7F5A3-4271-4B03-8835-56CF53B3490C.jpeg
    140.4 KB · Views: 203
  • 0913A883-B797-4F31-B7C2-A9A0C2B13CC1.jpeg
    0913A883-B797-4F31-B7C2-A9A0C2B13CC1.jpeg
    153.7 KB · Views: 206
  • 119018A0-C1C6-4342-80F3-F389E17C9F79.jpeg
    119018A0-C1C6-4342-80F3-F389E17C9F79.jpeg
    152.3 KB · Views: 202
  • 41A525FB-BF03-423C-BA07-6F6B594CD337.jpeg
    41A525FB-BF03-423C-BA07-6F6B594CD337.jpeg
    108.2 KB · Views: 201
  • 5C4AF5D4-3565-409A-83A1-647B7F1B16EE.jpeg
    5C4AF5D4-3565-409A-83A1-647B7F1B16EE.jpeg
    184.6 KB · Views: 50
Last edited:

G’morgen fra noe lenger sør. Her kom vi akkurat til null før det snudde. Deilig morgen i hottub’en med morgenkaffen. Nødvendig med termokopp nå, ellers blir kaffen kald for fort. Min gamle ATA-kopp er presset til tjeneste, minus en A.

En stor kylling ligger og koser seg i trykkokeren. Når den er most tilstrekkelig i hop, skal halvparten i kjøleskapet og halvparten blandes med grønnsaker og ris. Og voila, så har vi 5 dagers bikkjemat. De lever godt, gutta.

Ganske lett å finne hjemmekontoret her. Opp trappa og til høyre. Og etter 18 i dag skal det få stå tomt en ukes tid. Skal IKKE ut og reise i thanksgivingkaoset, men eldstemann kommer fra vestkysten i morgen. Han er smart og flyr Alaska. Så da planlegger jeg å møte opp litt tidlig og mosjonere kameraet litt.

Velvel … fortsatt god fredag, til flys, vann eller skinner. Eller ingen av delene …

Her skulle man finne middag og så gikk strømmen i hele bygda. Er Røros så historisk at man skrur av strømmen om kvelden?

God kveld fra Kastrup.
Merker at det drar seg til litt, måtte vise vaksineringsbevis i loungene både på MUC og her oppe, munnbindbruken virker og å være skjerpet.
Skikkelig ´vestlandslanding her, bra trøkk i vindkastene under innflyvning.
Nå fredagskveldsløving i loungen, før en A319 nordover, forhåpentligvis i god tid før nestsiste flytog hjem. :)

Back