God torsdags morgen!

God formiddag, nok en grå og trist dag på værfronten her i sørøst. Morgenmøter unnagjort og kaffekopp nr. 2 er underveis...

God formiddag fra Trondheim

Her skinner solen :cool:, men en kald vind tar bort vårfornemmelser ganske effektivt.

Hektisk start på dagen, men nå er et tid for en ny kopp kaffe og en sjokoladebolle fra Shell Select.

Ha en strålende dag alle forumister :nor :nor :nor

God morgon från Uppsala,

Grått i luften och blöt snö som faller. Idag blir det projektarbeten med en kurskollega och ikväll blir det till att se första episoden av "Stockholm-Arlanda" på TV3 där det nog kommer att kännas igen en del ansikten.

Önskar alla en fin dag!

God morgon från Uppsala,

...... ikväll blir det till att se första episoden av "Stockholm-Arlanda" på TV3 där det nog kommer att kännas igen en del ansikten.

Önskar alla en fin dag!

Er dette noe som vises kun på svensk TV3 ?

God morgen fra St. Olavs\Øya.

Her går dagen strålende, etter en noe slitsom morgen med muggen Norvegia:P

God ettermiddag - tidlig ferdig i dag. Fridag i morgen :D så kanskje den bringer noe gøy

God morgen fra Sandvika,
Etter frisk spasertur fra Oslofjord Hotell

Hadde jeg fanget opp det et døgn tidligere så kunne vi tatt et mini-Scaniar-treff i går kveld. Var ute en tur for en liten snacks "kun et dannet stenkast fra ditt etablisement".

Fortsatt god dag!

...og rett etter LH på favorittlisten min ligger nettopp - Air Dolomiti. Heldigvis er ny tur med LH og den italienske datteren booket for sommeren.

Ingenting er som å sitte om bord i en ATR og se utover Alpene med en Piedemonte i hånda..

Her er jeg tilbake fra doktoren. Hissing infeksjon i halsen med betente lymfeknuter. Det blir antibiotika og de neste dagene hjemme i sengen.

Akk ja....

BF:cool2

God ettermiddag fra Hovden, Setesdal.
Her er man på plass på hytta, denne gangen med internett. Må ha det til PPL-lesingen.
Ikke så mye igjen av vinterferien nå, men det er kun 2 uker mellom vinterferien og påskeferien i år. :D

Ha en fin kveld kosmonauter(hva enn det nå er fornoe)

Ingenting er som å sitte om bord i en ATR og se utover Alpene med en Piedemonte i hånda..

Og at de serverer Prosciutto, diverse italienske oster og Prosecco på kjipklasse på en flight på 50 minutter skader jo heller ikke.

God formiddag fra Chicago. Vel hjemkommet etter 6 netter på flotte Westin Diplomat i Hollywood Florida.

Skal hilse fra Reidar som jeg dessverre missa grunnet ett uhell han hadde. Det ble en rekke sting og hans første besøk på amerikansk ER. Alt er dog vel og armen er bedre.

Kom egentlig hjem tirsdagskvelden, men måtte en kjapp dagstur til MSP i går som forøverig gikk med UA.

Eneste kontordag denne uka er i dag, i morra blir det jobb hjemmefra, lunsj med kunde downtown Chicago og deretter helg.

God ettermiddag fra Palma de Mallorca hvor dagen har gått med til en heldags workshop.
Nå er det tid for en aldri så liten luftetur langs brygger og strand for å klarne hodet litt, før det blir opphenting for middag med mer kl 21 ( ikke spiser de middag tidlig disse spanjolene nei .. )
Har hatt en hektisk uke, med møter i Bodø, Trondheim og Frankfurt .. og fikk oppleve Air Berlin i morges fra Frankfurt til Palma. Og der var det jammen ikke noen mulighet til å klare noe knyttnevetest med mine ben i alle fall. Satt med knærne klistret i ryggen på stakkaren foran meg, men heldigvis var ikke flyturen på mer enn knappe 2 timer.
Grei mat , med god omelett og varme rundstykker til 6 EUR , det skal de ha.
Forøvrig LCC på alle måter. PMI er tydeligvis en viktig flyplass for Air Berlin, da det ikke var mindre enn 11 A320 og 737-800 på bakken samtidig i morges.

Middag kl 21 er relativt tidlig for spanjakker. En kamerat var på en 3 stjerners Michelin restaurant i Madrid, og bestilte bord til kl 2000. Da de ankom var de alene i restauranten og det var de frem til kl 2200. Da begynte folk å komme.

Gøy å høre noen erfaringer fra AB. Ikke for mye av det her. Imponerende med så mange maskiner på PMI. Trodde ikke sesongen der nede startet før ute i april??

BF:cool2

'morgen fra Maura!
Sov godt frampå etter å ha jobbet i natt, og skal snart til å spise en Big One Hatrick til frokost.
Dagen begynte med en negativ telefonsamtale, og reiseplanene for helgen/neste uke er kansellert,
og jeg kan nå skitne til linsene igjen, pakke ut kofferten og rydde på plass reiseartiklene.
Har sprettet første boksen med kjØLig drikke, og går inn for en tidlig helg.

Ha en flott kveld folkens!

Back