God torsdags morgen!

Gudd tørsdei fra grustaket på Berger. Nok en dag er i gang, og hvor jeg gleder meg. Sent fly inn, masse pakker lastet som bulk, betyr sene sjåfører avgårde herfra, og da kan de bli sene inn igjen også. Det kan bli gøy.

Heldigvis tikket det inn et par mailer i dag og i går på privatmailen, der BA minnet meg på at jeg snart skal fly med dem. Flaks, ellers kunne jeg ha glemt det. Det skulle også tilsi at det er en uke til toppmøte i kantineforeningen på Heathrow.

God torsdag ønskes :)

Yo fra bussen hjemover. Må bare til byen å fikse noen småting for kona som skal fly FR i morgen. Gjelder visst å pakke veldig lett. Ellers kan det bli dyrt.

Satser hvertfall på at tåka holder seg vekke på Karmøy så hun kommer seg avgårde.

Guten Abend fra Lillestrøm. Her har man kommet seg hjem fra "over pytten" og til og med fått seg en liten høneblund. Imorgen skal man videre til Polen, så det er bare å kjøre vaskemaskiner og pakke om koffert.

Godt å høre at Reidar, Fruen og Ole B gleder seg til delikatessesjappa.

Ha en fin en folkens

God ettermiddag! Da er det påskeferie. Og det skal bli helt fenomenalt fantastisk herlig bra! Satser på ski og avslapping i tida fremover. Ha en fin ettermiddag/kveld alle forumister.

Giddy up fra Vegas, ble litt sent i går, men formen er god. Skal si de har tattn helt ut med møteplan i dag 0815 til 1800 med middag 1845. Jeez.... Skikkelig snoozefest før man kan ramle på fylla igjen.

Første gang på Aria. Hotellet anbefales

G'morgen fra det sype sør. Godt igang med arbeidsdagen. Skadedyrinspektør har kommet og gått - ingen problemer rundt huset.

Elgen er litt rastløs borte i kurven sin .. lenge siden han har vært på tur og det hjelper jo ikke når Fnate og Ole Bromm skryter av sine turer. Velvel - han får styre seg i åtte uker til, antagelig ..

God kveld fra Bodø.
Ble to våte dager i skogen med hjelm, vest og AG-3 og jeg kan nok en gang konstantere at grønn tjeneste ikke er min favoritt og at jeg valgte riktig da jeg fikk "sitte-i-hangar-med-kaffe-og-tv-tjeneste".
Nuvel, påskeferie like rundt hjørnet kommer til å bli meget bra, satser på at det er litt skiforhold igjen i fjellet også.

God kveld fra Bodø.
Ble to våte dager i skogen med hjelm, vest og AG-3 og jeg kan nok en gang konstantere at grønn tjeneste ikke er min favoritt og at jeg valgte riktig da jeg fikk "sitte-i-hangar-med-kaffe-og-tv-tjeneste".
Nuvel, påskeferie like rundt hjørnet kommer til å bli meget bra, satser på at det er litt skiforhold igjen i fjellet også.

Det var en hel del som misunte oss som satt I en kjeller med kabel-tv, kryptoutstyr, og adgang kun for en håndfull personell pga høy sikkerhetsklarering, når de selv lå ute i telt og frøs... :)

Akkurat nå er jeg imidlertid glad for at jeg kun har en overnatting her i Mannheim. Du verden for en kjedelig og uinteressant by...

Giddy up fra Vegas, ble litt sent i går, men formen er god. Skal si de har tattn helt ut med møteplan i dag 0815 til 1800 med middag 1845. Jeez.... Skikkelig snoozefest før man kan ramle på fylla igjen.

Første gang på Aria. Hotellet anbefales

Får gjerne en trip report. Vi skal 14 gutter på Aria i oktober.

Det var en hel del som misunte oss som satt I en kjeller med kabel-tv, kryptoutstyr, og adgang kun for en håndfull personell pga høy sikkerhetsklarering, når de selv lå ute i telt og frøs... :)

Akkurat nå er jeg imidlertid glad for at jeg kun har en overnatting her i Mannheim. Du verden for en kjedelig og uinteressant by...

...Mann bor ikke Mannheim når Heidelberg er rett ved siden av (og der er det mye bedre Universitet ;) )

...Mann bor ikke Mannheim når Heidelberg er rett ved siden av (og der er det mye bedre Universitet ;) )

Litt slitsomt å skulle reise mellom de to byene når konferansen er her i Mannheim...;)

Fikk forøvrig "snakket" meg til gratis internett med platinumkortet. Damen i resepsjonen fortalte at man ikke fikk noe på Mercure-hotellene - kun på Sofitel og noe annet som jeg ikke fikk med meg i farten. Nokså stor forskjell på hvordan hotellkjedene tar vare på sine "premiumkunder" ;)

Litt slitsomt å skulle reise mellom de to byene når konferansen er her i Mannheim...;)

Fikk forøvrig "snakket" meg til gratis internett med platinumkortet. Damen i resepsjonen fortalte at man ikke fikk noe på Mercure-hotellene - kun på Sofitel og noe annet som jeg ikke fikk med meg i farten. Nokså stor forskjell på hvordan hotellkjedene tar vare på sine "premiumkunder" ;)

Mannheim er sikkert helt topp i forhold til Darmstadt! Maken til tragisk by har jeg sjeldent sett! Og der ligger et stort teknisk universitet...

Bodde på Mercure i Bielefeld i forrige uke. Ikke en dritt ekstra der heller, men jeg så at Mercure tydeligvis kjører internett inkludert i en del rater. Jeg måtte opp på et såkalt Privilege Room, hvor internett var gratis og rommet visstnok skulle være noe bedre. Han jeg reiste sammen med hadde et vanlig rom. Det var prikk likt det jeg hadde, bortsett fra at jeg hadde kaffekoker på rommet og det lå en badekåpe i str Small :drunk: på senga. For 40 euro ekstra kan man jo diskutere ordet "bedre"....

Konklusjon: Platinum hos Accor er ikke verdt kortet det er trykket på engang...

Konklusjon: Platinum hos Accor er ikke verdt kortet det er trykket på engang...

Vi får vel si at det kanskje ikke engang er verdt det knappe minuttet man brukte for å bli platinumkunde (det er vel en fransk kjede, så kanskje man må anta en litt fransk holdning til dette og bare insistere, være overlegen, trekke på skuldrene osv.)...:D

Da er du på feil konferanse:p

Back