God morgen fra Bæægen

SudCaravelle

ScanFlyer Rusty
Medlem
God morgen fra Bæægen

God morgen fra Bergen Børs som leverer varene. Meget god middag i går på en nyåpnet japansk restaurant - som visstnok Bruce hadde spist på.

Nå er noen kilometer på tredemølle over før det er nydelig frokost, masse møter og en utagerende julemiddag i kveld :)

Re: God morgen fra Bæægen

God morgen
Lang dags ferd mot natt i dag, starter med en time hos optiker på Grorud, og så er det øving med et syng-med-oss kor på Grefsen i kveld, som har vært fast rutine siden 2010.
I går var vi på Colloseum og fikk se en film om speidergruppa "De Makalause" fra Brønnøysund, livsglede i mangfold.

Ha en god dag der du er i dag!

Last edited:

God morgen fra Kongsberg. Har akkurat kommet fra sykehuset etter å tatt en blodprøve. Legen ville gjerne ha en prøve fra i dag før en eventuell cellegiftkur i dag. Publikumsdelen av laben åpner ikke før 08.15, men med fine kort i lommen og siden alle der kjenner meg fikk jeg ordnet dette oppe på laben 0700. Så nå er det litt frokost før det bærer tilbake til sykehuset i 9 tiden. Forhåpentligvis er prøvene bra nok til at de vil fortsete behandlingen.

Ingen planer for dagen ellers naturligvis. Vi får ta det som det kommer.

Heia fra Bææærgæææn, retning KSU. Greit mye folk i fast track, heldigvis vet disse stort sett hva de skal gjøre slik at det uansett gikk fort. I sterk kontrast til rælet i MAN mandag.

Et Qantas fly kom nettopp forbi, og det blir nok dagens høydepunkt før forhåpentligvis WF får meg hjem senere i dag. Siste jobbreise i år(?), kjenner det gjør litt godt!

Mornings fra hjemmekontor med sykt barn. Da ble det plutselig litt mindre kjøring til ymse treninger i kveld også. Men bør for det være gode muligheter for å ta på lue og handsker og komme meg ut på en løpetur. Ha en fin dag.

Frisk og kald morgen på toppen av Oslo:-) Rundt Holmenkollen har snekanonene laget skikkelig vinterstemning - men både på nedsiden og oversiden er det ikke mye som minner om vinter. Jobb frem til nytt kveldsarrangement - i kveld på Majorstuen. Kjør på!

God morgen fra Lommedalen. Her har snøkanon anlegget i enden av veien laget et bitte lite lag med hvit tammsnø. -9 her nå, så gode forhold for snøproduksjon. Huff det var kaldt på Ullevål i går, men det ble vel ikke nevnt med et orda at samtlige 6 målscorere i dette dobbelt oppgjøret som endte 7-0 har spilt i Stabæk. Eller at 6 av de som startet kampen i går, har spilt i Stabæk, men om 4 var x-brann hadde de nok pratet om det halve sendingen. Snart avgårde til Nadderud for å kjøre Stabæks minibuss, med et akademilag, fra Gjønneshallen, der de har hatt fysisk test, til Fossum padlesenter, som Tiril Eckhof er med å drive, for en sosial avsluttning på året. Og så får man se hva resten av dagen bringer. Ha en god og varm dag alle sammen.

Heia fra MF Raunefjord i retning nordgående. Destinasjon Bæææærgen. Faktisk. Kone og barn skal besøke venner i det Vestlandske i noen dager. Siden jeg ikke hadde andre planer tilbød jeg meg å være gentleman å kjøre mesteparten av turen oppover. Så tar jeg flyet hjem fra BGO i kveld. Greit når bonus billetter er mulig å få tak på såpass nærme avreise. Ser frem til et par-tre netter med sammenhengende søvn. :-)

God onsdag fra Santiago. Litt hjemmekontorering og så en løpetur før det blir for varmt. Mottakelse i kveld. Og så må det forberedes litt til helgens julebesøk fra Norge.

God dag fra Forus. Enkelte varelister trenger mer tid enn andre på å komme ut av databasen. I mellomtiden henter jeg dagens 3dje kaffekopp.

Ha en bedre onsdag.

God dagen fra Kristiansund.
Her blir det "dagen før dagen" middag med en god gjeng, før morgendagen går med til nok en gøyal dag.

God morgen fra Bergen Børs som leverer varene. Meget god middag i går på en nyåpnet japansk restaurant - som visstnok Bruce hadde spist på.

Er noe halvveis magisk med Bergen Børs. Trives veldig godt der.

Bruce Willis da eller? I så fall skal jeg vurdere den

Reiseplanene i dag ble endret kl 0600 i morges, så da ble det gjemmekontor i stedet.
Ute er det surt og kaldt og det trues med snø. Men med meldte 6 grader i morgen blir det forhåpentligvis kortvarig. Forøvrig skal det regne sånn ca en meter de neste par dagene, så jeg får heller gjøre Arken klar....

Er det rart jeg drikker egentlig?

Bruce Dickinson, sikkert. ;)

G'morgen .. Fem kalde på gradestokken i dag, så frisk morgentur. Camel og Snow Goose sto for underholdningen.
Etter at tannlegen ryddet ut noen bombetomter i kjeften, fikk jeg utlevert et 'delgebiss' som ihvertfall sikrer et pent smil. Føles uvant, men går seg vel til .. Har allerede oppdaget at det er best å plukke det ut før jeg inntar favorittsnopet .. ;) Takk til Bærum Kommune's skoletanntjeneste som vel kan påberopes rotårsaken til dette ... Har forsikring som dekker rundt halvparten, men må vente til over nyttår før diverse fyllinger og andre senskader kan repareres ...

Velvel - tilbake til kvardagen ...

God ettermiddag fra Forus II,
Travel dag i prosjektet her og først nå tid for å frekventere Forumet.
Har allerede sjekket inn for morgendagens flight østover fjellet. Det blir noen møter først på FBU før kveldens happening i godt lag.
I kveld møte med ungdomsgruppen i Flymuseet her i sørvest.
Vi sees.

Bruce Dickinson, sikkert. ;)

HALLOOOOOOO?!?!?!?... Det er Japansk restaurant. Vi snakker så klart om Bruce Lee.

God morgen (fortsatt morgen der jeg er sånn mentalt) fra Lillestrøm. Tok en liten høneblund i natt og våknet kl 15:00. Veldig bra jobbing med å snu døgnet her. Så det ble faktisk litt stressing for å rekke å besvare de første mailene fra hjemmekontoret mitt før de andre stengte sine. Det er skikkelig adulting... eller ikke.

På den andre siden er mange deilige ting barnslige. Som så mye jeg gleder meg til å gyve løs på Anton Berg julekalenderen som Storsmurfen har kjøpt til meg.

Andy out

God dagen fra Kristiansund.
Her blir det "dagen før dagen" middag med en god gjeng, før morgendagen går med til nok en gøyal dag.

Er noe halvveis magisk med Bergen Børs. Trives veldig godt der.

Ha ha.. jeg var litt uklar.. jeg mente Brucen til Martin.

HALLOOOOOOO?!?!?!?... Det er Japansk restaurant. Vi snakker så klart om Bruce Lee.

Andy out

Men han er da ikke japansk? Nå synes jeg vi blir veldig generaliserende mot alle asiater her - ja, på grensen til rasistisk, spør du meg! Kjenner jeg blir litt småkrenket på hans vegne faktisk ...

:p

Aiai fra BGO. Delay på RSI. Og bonusbilletten min i klasse X var det visst ikke mulig å endre på. Well well. Får vel finne meg en øl. Makan!

Ha ha.. jeg var litt uklar.. jeg mente Brucen til Martin.

Var han i Bergen lenge nok til å rekke å gå ut å spise da?

Tittet i en Springsteen-gruppe på Facebook, og screenshots fra FR24 avslørte at han var i luften fra ARN til BGO 14:33 på konsertdagen, Klarer ikke å finne ut når han dro igjen, men i følge samme innlegg skulle flyet videre til Southend før midnatt.

Ellers god dag herifra etter en dag på bortekontoret.

Begynte dagen med jakt på konsertbilletter siden de allikevel ble lagt ut i seks-tiden i dag morges. Aldri vært så «vanskelig» å få gode billetter til Smokie. Screenshotwt er dog fra etter jeg kjøpte, men det var de tre ytterste bare som var ledig, og ellers så det ganske likt ut

758985e6eb3b67750be0013a5c3f7c99.jpg

Sånn går det når Nye Wermlands Tidning kjører forslag, og et abonnement krever svensk personnummer. Nuvel.

Måtte mars komme brennkvikt.

Back