God torsdags morgen!

kekker

Onkel reisende kekker
God morgen, jeg sov meg fint fram til Bryne og konduktøren som skulle vekke meg, anntyda at jeg muligens sov tungt. Han fikk nå liv i meg og dyttet meg av på Bryne, så nå er en Jærsk frokost inntatt på Jæren hotell.

2 dager på Jæren nå, før påskeferien kan komme å ta meg!

En god dag til dere alle!

Jøss, har sirpjalle forsovet seg? Åkke som, sitter på flybussen strake vegen til bingen for litt skjønnhets-søvn etter siste nattvakt. Vårs skiftarbeidere tar hælja nå :baeh

Ha en knakanes flott dag.

God morgen fra SWISS Business Lounge Zurich. Da ble det krøll igjen og 40 minutter ble for kort. Nye billetter ZRH-FRA-OSL lå klare så da blir det tre timer mindre i gamlelandet. Gult kort til SWISS nå.

I loungen her sitter det som vanlig 3-4 metrofile med riktig knyttede uteskjerf inne, 2-3 amerikanere med beige chinos/mørk blazer, 3-4 svært reisevante med avanserte carryons og 11-15 kg flymatringer over beltet.( og helt nøytrale meg)

God.. er det torsdag?

SC

I loungen her sitter det som vanlig 3-4 metrofile med riktig knyttede uteskjerf inne, 2-3 amerikanere med beige chinos/mørk blazer, 3-4 svært reisevante med avanserte carryons og 11-15 kg flymatringer over beltet.( og helt nøytrale meg)

God.. er det torsdag?

SC

Dagens :colgate:

God morgen fra SWISS Business Lounge Zurich. Da ble det krøll igjen og 40 minutter ble for kort. Nye billetter ZRH-FRA-OSL lå klare så da blir det tre timer mindre i gamlelandet. Gult kort til SWISS nå.

God.. er det torsdag?

SC
Leser av Facebook at en bekjent satt fast samme sted som deg, dog paa vei til CPH. Skal la ham faa velge kategori loungegjest selv!

God morgen fra trikken--paa vei til finansforelesning. Ikke nok med at den starter 830, det haandheves strengt i form av at man eventuelt maa vente til pausen om man skulle komme litt sent... Nuvel, jeg kom meg da opp! Ha en god dag!

Er det torsdag alt!?! Flotters, da er det jo bare å brette opp ermene og gjøre seg klar for nok en fortreffelig helg! :) Temperaturen har desverre sunket litt de siste dagene men allikevel ser det ut til at det blir noenlunde levelig utendørs idag.

T-21 til avreise nå! Ha en fin dag :)

Mornings fra Oslo. Trøtt som F, da jeg var sendt hjemme igår. Siste flighten fra CPH pleier være kronisk forsinket, men i går var det verre enn vanlig. For en gangs skyld var det ingen connections vi ventet på, men da var det selvsagt en tulling som hadde bestemt å ikke møte opp, så all bagasje måtte ut og vi ble 55 minutter forsinket.....hvilket var tre minutter for mye for å rekke siste Flytog, så var først hjemme nærmere to. Så greit å begynne dagen med litt gjemmekontor, men jeg venter på Oso-mannen. Visstnok tror de at de vet hva feilen er, så da satser jeg på at de også kan fikse det, så vi kan få varmtvann igjen, etter seks dager uten. Min kjære skal på brudekjoleprøving i dag, men det får jeg heldigvis ikke lov å være med på, så kan ligge på sofaen hjemme istedet :D Ha en fin dag

God morgen fra hovedstaden.

På vei mot jobb og en forhåpentligvis rolig dag hvor 1 stk medarbeidersamtale skal gjennomføres i løpet av dagen også.

Etter jobb blir det en runde i noen butikker som selger umotoriserte transportmidler på 3 og 4 hjul. Vi får se hva man kommer over :)

Ha en fin torsdag!

God morgen fra LCY! Venter på boarding for BA til Frankfurt. Jeg nå si at LCY er en effektiv flyplass. Synd det ikke lenger er en mulighet fra OSL.

God morgen fra brygga - betraktlig bedre vær enn når jeg kom ned hit ved 05:00 tiden. Oss fremmedarbeidere ser "frem" til en rolig jobb påske - med familien hjemme USA er det like greit å jobbe. Ha en bedre dag

God dag/morgen, (valgfritt) fra et for en gangs skyld tåkefritt Haugesund. Men når tåka forsvinner så kommer jo vinden, så her var jeg ute sånn ca kl 05 for å redde søppeldunken. Ser ellers frem til påskeferie, som blir de første sammenhengende fridagene siden jeg begynte i ny jobb på sensommeren :)

Ha en flott dag folkens :)

God morgen fra OSL

Her har man fått hodet over vannet, kaffe i koppen og frokosten er inntatt.
Etter et par særs hektiske dager er det endelig duket for en forhåpentligvis roligere dag i dag. Har mer enn nok arbeid på lista, så jeg får vel ingen problemer med å la dagen gå...

Ønsker alle en trivelig dag

S

God morgen fra gullkantina OSL... Vår mjölkerute til EWR CO/UA 39, annen gang denne måned..

Ole B er helt i hundre. Han har sneket seg til direkte kontakt med Elefnaten og har blitt fortalt at Hudson News på EWR har nå påske egg med mye godt .

God Påske alle forumister... Natti natti i DEN i kveld...:D

God morgen fra en forelesning om mutexer og semaforer som jeg ikke helt greier å følge med på. Er litt for tidlig om morran for tung OS teori -skyldes nok at jeg var litt sent i seng i går også. Ellers fant tannlegen i går ut at han skulle bestille time hos kirurg for å ta ut visdomstennene, gikk litt fort i svingene der gitt, men er nok best å ta dem ut nå før dem er helt stuck og mens de er forholdsvis unge.

Jøss, har sirpjalle forsovet seg? Åkke som, sitter på flybussen strake vegen til bingen for litt skjønnhets-søvn etter siste nattvakt. Vårs skiftarbeidere tar hælja nå :baeh

Ha en knakanes flott dag.

Nope, har ikke forsovet meg. Var nok litt for travelt på morgenkvisten! :) Og på toppen av det hele så ble det buss på meg i dag, men jeg var tydeligvis heldig i dag og vant buss-lotteriet, dvs at bussen faktisk kom.

Go dag ønskes dere alle. :)

God formiddag fra Oslo. På plass på jobb og bilen er trygt plassert hos Glassmester1 for frontrutebytte. Hadde et ønske om å bytte bakrute også (etter at et bilpleie firma var litt vel uforsiktige og nedripa hele bakruta ..ansvar for det tok de heller ikke), men da sa lommeboka i fra og ba meg vente med det :cry: Lommeboka har nok med å legge ut penger til bryllupsforberedelser....

Ha en god dag :)

God formiddag fra København.

Her har formiddag stået i rejseplanlægningens tegn - og destinationen for september-rejser er nu besluttet. Denne gang går turen til Florida - og til junior og seniors store glæde, så indebærer det en uge i Disney World. 7 dage er booket på Hilton Orlando Lake Buena Vista. Så må vi håbe at fake-Gold hos Hilton kan give lidt upgrade, morgenmad etc. ;)

Derudover har vi halvanden uge i Florida, som vi nok ikke planlægger hjemmefra, men tager lidt on-the-go.

Nu mangler vi bare at beslutte rejserute og om vi vil flyve til FLL, MCO eller MIA. Overvejer et stop i NYC på vej ud og hjem for at prøve at flyve JetBlue fra JFK og dermed få et nyt selskab på listen...

God dag til alle :)

God formiddag fra Trondheim :D
Her har man vært på helsestasjon med junior idag, ett-årskontroll og et sprøytestikk i hvert lår, med påfølgende gråt og trøst fra pappa :cry: Men gutten tok det som en mann og etter noen minutter var det over.

Idag blir det en liten tur på jobb(selv om man er i permisjon), og senere blir det kaffebesøk til svigermor.
Ønsker alle sammen en strålende dag :D :D

God formiddag - her har man sjekket inn hos SAS med connection til LH og dundre meg så kom ikke BP ut for alle flightene med en gang, selv om det er godt over 24t til LH-flighten går.

Det som ikke overrasket var at SAS skulle ha passinfo, jeg trykket avbryt (hadde ikke passet her) og vips kom det beskjed om at jeg var sjekket inn...

Ha en flott dag

God litt over lunsj fra Krsand!
Litt gråere og litt kaldere i dag, men man skal da ikke klage. Dog kan det visst komme nattefrost igjen. Kanskje like greit at jeg ikke har fått lagt om til sommerdekk enda da?

Kontordag i dag, og heldigvis ingen planer i kveld. Kanskje jeg klarer å lure meg til en liten ettermiddagslur da?

Vel vel: Dagens lille gåte: Hvordan kan man definere gruppesex i Valdres?

4 mannfolk og en melkemaskin :colgate:

Jaja! Sånn går nu dagan!

Shabbaru shabbarei...

BF:cool2

Back