God torsdag

God torsdag fra FedEx. Her har man akkurat funnet ut hva man skal bruke en liten del av sommeren 2012 til - stå sammen med 39.999 andre og se på en 62 år gammel mann som er relativt sprek for alderen. Hvis man får tak i billett, da...

Bruce?

God torsdag fra Stavanger. Ikke så mye på tapetet i dag. Sovemorgen ble det til de grader. Begynt å lade opp til helgas nattevakt-extravagantza. Men blir vel en runde med indretjeneste i dag.

Bruce ;)

Etter generaltabben han gjorde forrige gang, ved å legge ut billettene for salg mens jeg lå og halvsov i sete 6A på SK938 på veg hjem fra julebord, har han denne gangen ikke bare lagt billettsalget til en dag jeg har mulighet, men også lagt konserten til en lørdag, så jeg slipper å være redd for å ikke få fri fra jobb ;)

Så er spørsmålet om jeg har brukt opp flaksen min, i og med at jeg alltid har fått tak i billetter på samtlige fire forsøk tidligere.

Bruce ;)

Etter generaltabben han gjorde forrige gang, ved å legge ut billettene for salg mens jeg lå og halvsov i sete 6A på SK938 på veg hjem fra julebord, har han denne gangen ikke bare lagt billettsalget til en dag jeg har mulighet, men også lagt konserten til en lørdag, så jeg slipper å være redd for å ikke få fri fra jobb ;)

Så er spørsmålet om jeg har brukt opp flaksen min, i og med at jeg alltid har fått tak i billetter på samtlige fire forsøk tidligere.

HAh! Dit skal jeg med en kompis også.

Elefantkompisen? ^_^

Han har sett han før, har han ikke?

Han også, selvfølgelig. Men en annen fyr som jeg har vært på Springsteen tur med 4 ganger.

Fnate har sett Bruce 2 ganger før i UK.

God ettermiddag fra Sørlandet!

Nå begynner det endelig å lysne litt i tunnelen! Dagens crp måling endte på 13. Ned fra 85 på mandag, så da må jo friskheten plutselig komme sigende? Føler meg nok et hakk bedre i dag, men kan ikke akkurat si jeg er klar for en joggetur! (som om jeg noen sinne har vært det). Bare så vidt buksene hang på i dag. Har tydeligvis mistet noen gram som følge av liten apetitt de siste 2 ukene. Men det skal man kanskje bare være glad for?

Jaja. Kanskje man til og med kan få seg en liten dram i løpet av helga da? Har vel fortjent det nå?

BF:cool2

Happy thanksgiving fra St Regis Dana Point. Ikke supervarmt, men helt ok på morran.

Her er familien til damen og vi innlosjert til lørdag. Brunch på Ritz Carlton klokka 12, ikke no tull med kaviar stasjon, champers og selvfølgelig kalkun og alt annet man måtte ønske seg.

Nei, man får ringe burtlern og be han husje over no kaffe! Tøft liv ;)

Back