God torsdag…

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God torsdag…

Hva skjer med forumet? På nytt innlegg må jeg bekrefte at man er «human» før det slettes og man kan legge inn nytt innlegg????

Da sier jeg god morgen…(…resten kan jo bli slettet igjen)

Re: God torsdag…

Hva skjer med forumet? På nytt innlegg må jeg bekrefte at man er «human» før det slettes og man kan legge inn nytt innlegg????

Da sier jeg god morgen…(…resten kan jo bli slettet igjen)

Morn mornsen fra en nesten human og snart gardin ekspert ;) Her i vest driver vi med sports støtte bandasjer for adding ung voff, her er det et langt (4 + måneders trenings program underveis) spesialbandasje er i produksjon - ikke akkurat billig, men avdeling voff vil bli totalt rehabilitert.

Ellers har det vart en MAX dag, tror faktisk alle Max Modellene har vært over oss i dag 7, 8, 9 og 10.

Forumet har en del "ikke godkjent immigrasjon" for tiden. Nærmere 6000 har krysset grensen, og mottaksapparatet er ikke rustet for den slags.
Dette er åpenbart skurkete besøkende så grensekontrollen er i full krisemodus, og ICE hiver ut og jakter på banditter som har lurt seg helt gjennom.
Marginale stemmer har dog ytret ønske om at alle skal få bli, for internettet er for alle, spesielt flyprat. Andre mener de bør registrere seg på vanlig vis, slik at det fortsatt er litt kontroll :)

Skal sies at jeg ikke opplever problemer med bruken av forumet whatsoever.
Ha uansett en fabelaktig dag hvor hen du er i verden:)

God morgen fra Varenna. Litt transport dag i dag, med togbytter både i Milano og Genova, før vi ender opp i Arenzano. Ha en fin dag.

God morgen fra filialkontoret i sentrum. Langt bedre inneklima enn på hjemmekontoret, også har vi isdisk Kvelden byr på et kulturelt innslag i form av konsert med Hannah Anders på Herr Nilsen. Et ubeskrevet blad for meg, men skal visst nok være en "up and comming" countrystjerne. Snart kommet gjennom "to-do listen", så får kanskje begynne å se litt på hoteller til årets høstferie. Ha en finfin torsdag!

God morgen fra frokostsalen på Hotell Norge. God mat men kantinestemning med horder av amerikanere klare for cruise. Men Bergen har vist seg fra sin aller beste side med sydlandsk stemning. Straks venter et par netter i Hardanger.

God morgen fra Tvedestrand. I dag er planen bading og båttur, med våre Japanske venner. Det blir seg som hør og bør grilling til middag. Men et lite blåskjell måltid blir det også, selvfølgelig basert på selv plukkede skjell, av ypperste kvalitet, som som gror i en tidevanns strøm som holder 2 knop, det meste av døgnet, og Aldri fryser. Det er 24,5 grader i vannet, så greit å plukke blåskjell, uten å fryse. Det blir selvfølgelig is til dessert. Yngste japaner, på 4,5 år, klarte å falle utfor brygga i går, men med redningsvest på var han oppe igjen etter 10 sek, og like blid.
Ha en fortsatt strålende dag og bruk solkrem

God morgen fra Bergen. Så har røyken begynt å legge seg etter gårsdagens begrederlige forestilling mot Salzburg. Det er vel bare å innsi at Brann ble en nummer små. Det bør gjøres noe med forsvaret og de bør styrke det. I perioder (særlig i 2. omgang) ble hele forsvarsrekken stående som kjegler og rundingsbøyer for østerrikerne. Dommeren var helt håpløs, noe begge lag var enig om. Men jeg tror Brann gjør lurt i å ikke bruke tid på dommeren og heller konsentrere seg om treningen og sin egen innsats fremover.

God morgen fra hagekontor på Knuasen.. Må si dette klimaet er temmelig perfekt. Ble nydelig middag med en barndomsvenn nede på Frogner i går og gledes over at fler og fler får Aass på fat - spaserturen på 14 km brant dem nok opp.

Om ikke lenge er det langlunsj med kunder nede i gryta, og det blir nok også ganske så kos.

God dag fra fjorden. Var ikke mulig å komme inn på forumet med Tapatalk heller. Planen er å grille seg og kjøle seg inntil evt ettermiddagsbyger melder seg.

God morgen fra Oslo. Første natt av mini roadtrip over og snart utsjekk og videre for ny dag. Gårsdagens tema var definitivt gourmet og Storsmurfen som hadde booket. I dag er temaet kunst. Det innebærer nytt hotell og en liten kjøretur.

Dette hadde jeg booket selv, så det blir "litt mer folkelig" og utløser muligens krav om smusstillegg fra reisefølget. :)

Ha en suuuuuuper torsdag

G'morgen, ja ... straks avgårde for å skifte olje på min trofaste Tacoma. Så da blir det en halvtime på den lokale coffeeshop'en mens jeg venter.

Litt dempet temperatur i dag, før helgen bringer 38+ .....

God eftermiddag fra terassen i den sørlandske skjærgården.
Her har det ligger på mellom 26 og 33 grader denne uken. NEsten ikke vind og bare finværet. Nesten for godt til å være sandt.....

Snart tid for en skål!

Dette hadde jeg booket selv, så det blir "litt mer folkelig" og utløser muligens krav om smusstillegg fra reisefølget. :)

Svaret er klart - det slo ikke an med Bongos "mer folkelig" booking. Dette blir smusstillegg så det suser.

I dag er temaet kunst. Det innebærer nytt hotell og en liten kjøretur.

Nå er jeg litt usikker på hva Bongos definerer som kunst ..? Muligens noe i nærheten av dette ... ???

Attachments

• 182832423_4170536472977447_6563486454427131695_n.jpg
    182832423_4170536472977447_6563486454427131695_n.jpg
    142.2 KB · Views: 86
Back