• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God torsdag

Chriscross

ScanFlyer Rusty
Medlem
God morgen fea Phnom Penh. Frokost fortært og det står forhåpentligvis en bil og venter på oss i resepsjonen om 11 min. Siem Reap er dagens mål.

Med kaffe, appelsin-marsipan fra Nidar og forum skal skjærtorsdagen sparkes i gang…men siden det er fri så kan det jo være at man går og legger seg igjen om en liten stund. Ha en selvbestemmende dag du også:-)

Mornings fra Beitostølen. Ikke det store været denne påsken, men blir en tur i bakken med barna. Svigerfar dukker også opp, så da blir det enda en barnevakt for barna. Fondueaften i kveld. Ha en fin dag.

Det er helt ok å være fremme i Siem Rep. Faktisk ganske mye trafikk på veiene her så tok 6,5 timer med to stop på ca 5 min.

Vi savner ikke en pinne for Hemsedal eller andre steder.

77f566dc3b03738d18e1938772c6f8e5.jpg

Morn fra Tønsberg. Her blir det bypåske i heller kjedelig vær ser det ut til. Siden man er hedning så blir det nok litt terassesnekring også på røde dager, men er stort sett ferdig med de bråkete delene av arbeidet

God skjærtorsdag fra Arendal. Straks klart for frokost og Påskelabyrinten. Skikkelig ufyselig vær her nå i påska så det blir vel å være mest innomhus i dag.

God skjærtorsdag fra Arendal. Straks klart for frokost og Påskelabyrinten. Skikkelig ufyselig vær her nå i påska så det blir vel å være mest innomhus i dag.

Joda jeg liker Påskelabyrinten men noen av deltagerne er helt på bærtur og ramler inn med svar de har fått på melding uten egentlig å plukke hintene fra hverandre. Og var en i går som fikk veldig mye hjelp fra Viggo.

Uansett god dag fra Oslo - får se hva dagen bringer - vurderer en spontantur til Gøteborg bare fordi. Hotellene er ganske rimelige der nede disse påskedagene og bussen likeså. Bussene til Vy slår jo nesten toget, bortsett fra at bussen er klart billigere enn toget som regel. SÅ her konkurrer jo Vy mot Vy. Om jeg tar en tidlig ettermiddagsbuss kan jeg jo til og med rekke det sagnomsuste Systembolaget.

Høhø . påske, ja .. Har ihvertfall fri hele uka, men av andre årsaker.

G’morgen fra det sør-karolinske. Fikk over lasset i går, og ved midnatt var alt i hus. Godt å få sove i egen seng.

Nå er huset fullt av bokser, hvis innhold må finne seg en plass. Det gjøres ikke av seg selv, så tenker vi begynner på kjøkkenet.

Behagelige 15 grader, og vovsen fikk seg en fin morgentur i morgenstille og grissgrent nabolag.

God ettermiddag fra Bodø. Ble en spontantur opp hit i dag for å delta på en fest. En stappet full SAS-maskin oppover, ble oppgradert fra GO til Plus så startet vorspillet med en vin og litt musikk på veien oppover. Nå litt avslapping, stell, ett par øl, også blir det fæst i kveld.

Ønsker alle flott dag!

Har alltid elsket påskelabyrinten siden barndommen, men de siste årene har det vært så utrolig cringe når folk åpenbart googler eller har folk som sitter i bakgrunnen, jeg klarer ikke høre mer på det. Konseptet har nok gått ut på dato, før satt folk på hytta med et leksikon… Nå kan man spørre chatgpt :/

God MORGEN (!) fra Lillestrøm. Det er Påske, ferie og da er det helt på sin plass å holde sengen frem til kl 14.36. Straks tid for frokost.

Ingen store planer utover å gå en tur og spise ting.

Og kanskje se enda en episode av 3 Body Problem. Synes seriefiseringen virker strålende enn så lenge. Håper bare det er en limited serie med en planlagt slutt, så det ikke sklir ut i tullball.

Ha en best torsdag

God ettermiddag fra Larvik!
Lenge siden jeg har skrevet noen linjer her nå, det er jo lenge siden jeg har fløyet også, januar! Leiligheten har blitt besøkt titt og ofte og ting er på stell som det heter. Været er ikke på stell akkurat nå, regn og sur nordavind. Heldigvis fikk vi oss en to timers tur i dag tidlig mens sola skinte. :)
Fly ja. Jeg har noen planer om litt flyturer. Småflytur til Jotunheimen i løpet av våren når været klaffer, Svalbard tur i juni og, forhåpentligvis, en tiger moth tur i sesongen for det. Savner flyging litt, selv om ferieleilighet er flott.
God påske folkens! Kos dere her og der!

Jepp fra ørkenen. Det er som et dataspill her med nye flotte brett hele tiden.. I går kveld var det El Paseo som var magisk på alle måter. Jentene trener nede på studioet og jeg sitter på terrassen med en god kaffe og ser på comboen av brennende peiser og bassenget.

Noen rare betraktninger nå som jeg tror jeg er amerikaner?

- Blandebatteriet i dusjene.. hallo?
- Toalettene, selv på de flotteste golfklubbene. Ønsker ikke amerikanere som har dratt på litt salmonella privacy? Alltid helt åpent med ei litta dør på en kvadrat.
- Damer på min alder pluss smiler fra øre til øre, men alle har den litt "en valium unna Karen"
- Bilene som kjører styggest er alltid mindre japanske sedaner.
- Halvparten av de vi prater med har norske aner.
- Billig stash på Target osv som ungene liker er ultra-dyrt..
- Gratis tap water på restaurantene er ikke bassengvann lenger.

e09cb64d-1153-4861-9494-bb45eb52cba0.jpg

c7423bd8-4150-440e-8d2c-e91625a0fadb.jpg

Regner med at halvparten som er der er kanadiere, resten fra Minnesota og Washington State. De er nok på tur nordover snart.

Høhø . påske, ja .. Har ihvertfall fri hele uka, men av andre årsaker.

G’morgen fra det sør-karolinske.

Gratulerer med nytt hjem. Hva blir nærmeste nærflyplass av "internasjonal kaliber" nå? Forsatt ATL?

God ettermiddag fra Sandnes. Greit med en syv uker gammel baby i hus. Da blir det hjemmepåske som i grunn passer oss fint siden jeg holder på å innrede kjelleren etter den ble totalrenovert etter en vannlekkasje i fjor.

Vaktmesteren (les: svigerfar) har vært innom en tur med drillen og hjulpet til med diverse småjobber samt koblet til en vaskemaskin etc.

Ut en liten tur senere å plukke opp en plakat jeg fant hos Finn. Kommer til å passe ypperlig i hulen min.

God aften fra Kongsberg.

Stille og rolig dag her i dag. Kona og ungene har dradd på hytten til mine foreldre på Vestlandet. Far har valgt å bli igjen i Kongsberg. Det hadde vært hyggelig å dra dit, men både lang kjøring og mye mas med mange folk på hytten er ikke noe for meg med de helseutfordringene jeg har. Det er også vesentlig mer kronglete å komme seg til sykehus om noe skulle skje. Pandionkortet til Helsenorge ligger klart om det blir nødvendig, men jeg satser på at jeg slipper noe besøk der i påsken.

Det blir litt jobbing i løpet av påsken samt å sette sammen dette puslespillet som jeg kjøpte meg i går.

Attachments

• 1000003440.jpg
    1000003440.jpg
    255 KB · Views: 168
Og jeg lurer på hvorfor Mow flytter til SC helt frivillig. Er vel stortsett Trump og Bibelen som gjelder der. Ja og guns og..
Neida men er vel ikke sååå langt unna sannheten

Sent fra min SM-S911B via Tapatalk

Back