• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God torsdag

Someone

Moderator
Medlem
God morgen. Straks går turen ned til stasjonen og L1. Halve arbeidsdagen skal visstnok gå med til å bli en bedre utgave av meg selv. Ha en fin dag

God torsdag fra Forus! Ble litt overrasket da jeg kom ut døra og så et hvitt lag på bilen i morges. Fem sekunder senere registrerte jeg at det fortsatt snødde. Så festlig. Denne vinterdagen blir muligens kort da det meldes om regn(!) utover vinteren. Nå er hvertfall jeg klar for vår!

Lang dag og møte. Blir nok sofaen etterpå. Ha en fin dag!

God torsdag morgen fra Olavsgaard. Fantastisk lunsjmiddag her i går - nå en morgentur før frokost. Ha en topp torsdag!

God morgen fra Lillestrøm. Har åpenbart fremdeles ikke taket på jetlag. Våknet 04.40 men som bonus har jeg fått planlagt nesten to komplette messestander inni hodet mitt. Så gruer meg nesten til å åpne mailen der de fleste mailene nok er fra meg selv.

Superbonusen er imidlertid at Storsmurfen står opp først og har kommet med bris på senga. Straks følger hun opp med kaffe og så skal det komme snitter og jordbær. Definitivt testet positivt på awesome.

Ha en ekstra best dag!

God morgen fra Kongsberg

Lite interessant fra OL i dag så får prøve å bruke dagen til litt mer fornuftige ting. Det tegner tiil å bli en fin dag her i dag så jeg får prøve å få meg litt mosjon.

Morgen fra Prærien. Det ble gjemmekontorering i dag også. Kan noen fortelle meg hva som er galt med å forsøke å ha litt struktur i morgenrutinene?

Jobbing også kino i kveld. Det er vel første gang på ganske mange år. Satser på at klientellet på Gimle holder samme standard som tidligere.

God morgen fra WF611. Sitter i flyet og venter, og har gjort det en stund må. Det ser nok en gang ut til at de ikke klarer å snu E2'en på mindre enn 35 minutter, og det virker som at det er gjentakende problemer med lasting av bagasje raskt nok. Da blir spørmålet: Er det noe med disse flyene som gjør at de tar mye lenger tid å snu de enn med 737/320?

Sent fra min SM-A530F via Tapatalk

Hei fra kontoret. Ferdig noen teams møter med kollegaer i Midtøsten og Storbritannia så nå litt kaffe og fly/båt prat med kollegaer. Allerede godt i gang med å bli kjent med reisekontoret vårt og det det ut som det kan bli noen artige turer.. begynner forsiktig med Tyskland til uken.

Nyt dagen.

God formiddag fra Forus II,
Her jobbes det godt i trivelig prosjekt.
Forhåpenligvis gir møkkaværet seg snart ute. Det har vært den våteste og mest vindfulle vinteren siden jeg flyttet ned hit i sørvest tidlig på syttitallet.
Vinteren er heldigvis på hel nå så det er lov å håpe.
I kveld er det tid for ukas trim på hesteryggen.
Ha en fortsatt fin dag.

Jæ jæ …. mild morgen, men det smådusker.

Pleiersken blir noen timer sen i dag .. I tillegg kommer bøtteballetten. Så travel morgen her i huset. Hjemmekontoret skal fyres opp etter at det er støvsugd og rengjort. Så får vi se hvor vpn-ekspressen tar meg i dag. Blir nok mye av det vanlige, tenker jeg. Og nevnte jeg at det er bikkjematdag?

Slik går no dagan ….

Superbonusen er imidlertid at Storsmurfen står opp først og har kommet med bris på senga. Straks følger hun opp med kaffe og så skal det komme snitter og jordbær.

Er ikke sånt et tegn på at de enten har ødelagt bilen, eller vil ha noe dyrt?

Heisann fra gjemmekontoret igjen. Flere pulter er midlertid i ferd med å bli satt opp på bortekontoret, så det blir nok straks flere dager der inne, med flere kollegaer samtidig.

Have a good one :)

God ettermiddag fra kontoret,

Var deilig å starte dagen på gjemmekontoret, dårlig med servering på sengekanten. Men det er vel resultatet av snart 20år som gift.... men ønsket om servering sånn kvart på seks om morningen er vel også ikke eksisterende i heimen. Men jeg kjørte fruen til bussen før jeg åpnet hjemmekontoret kl 07, i ren EB stil.

Sitter og vurderer om jeg skal forsøke å komme ajour før jeg drar fra kontoret eller om jeg skal ta en økt hjemme i kveld. Og siden absolutt all arbeidslyst tok en tur ut av vinduet så tror jeg at jeg sparer litt morro til senere i kveld. Sånn i 9 tiden kommer jeg sikkert til å angre. Men den tid, den sorg.

Nå må jeg bare finne en plausibel forklaring på hvorfor jeg velger å ikke høre på noen Japanske briter som vil at jeg ikke skal sende et lass med laks til Europai morgen, men hverken jeg eller Fnate ønsker å risikere salg i nærbutikken så bilen får gå som planlagt. Tilgivelse og tillatelse og slikt. Har hørt om noen greier der.

Trivelig kveld ønskes

S :)

Back