• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God torsdag

Chriscross

ScanFlyer Rusty
Medlem
God morgen fra innenlandsloungen. Her er det full fest i dag med samme potetgullposer som de serverer på flyet samt Frosh smoothie.

Nå bærer det til coronaens episenter også havet.

Strek i regningen er at Ipad ligger hjemme.

Nyt dagen.

Glad torsdag fra Røros. Frokost på Erzscheidergården før det blir Nord til Hamar og videre etter en lunsj til Oslo. Fri i korgen - så definitivt en følelse av fredag.

Morn fra Kolsås, hvor man har spandert på seg ordentlig kaffe for en gangs skyld, ellers lite annet spennende som skjer på denne fronten, lokalavisa kan melde om at unge ikke liker å si at de er fra Bærum, så vi har definitivt våre problemer her på bygda også

God morgen fra hjemme kontoret og dagen startet med et videomøte med en samarbeidspartner og det funker bra.

Ha en torsdag videre.

Jan

Mornings fra Forus. Godt i gang med dagens økt. Ingen store planer for resten av ettermiddagen/kvelden. Så det blir vel lugnt tenker jeg.

God morgen fra kontoret. Frisk sykkeltur innover i dag, men så lenge man trøkker på så genereres det mer enn nok varme. i kveld skal det pakkes og bakes en kake, som jeg skal ha med på tur. Ha en fin dag

Hei fra knausen.. Sardinfrokost med familen er unnagjort og kontoret er godt i gang og man er dypt ned i Espro kannen med kaffe.

Hjemmekontor, gårtur og guttekveld med junior høres ut som en fin plan.

. lokalavisa kan melde om at unge ikke liker å si at de er fra Bærum, så vi har definitivt våre problemer her på bygda også

Det er da ikke noe nytt, vi var tilbakeholdende med det i min ungdom også. Pleide å si jeg var fra Stabekk. Nær Fornebu, hvis noen ville ha utdypning. ;)

G’morgen. Morgenkaffe med bikkjene på terassen. Prepping for bøtteballetten først, deretter åpnes hjemmekontoret.

God ettermiddag fra George, SA.

Turen med Air Belgium på rad 1 gikk greit. Lang og kjedelig flight og korona hysteriet-tiltak litt over det jevne.

Fikk en E190 mellom Cape Town og George. Fikk overraskende bra service på en sånn kort tur. Pluss i boken.

Nå 48timer i full isolasjon på hotell rommet og ny covid test på mandag. Test nr 6 siden 4 august. Hurra.

God (isolerende) helg.

FQTV

Glad torsdag fra Aalborg. Middag på Provance igjen etter å ha blitt tipset av @Bizflyer da jeg var her sist for et par uker siden. En halv flaske husets blir det også, så jeg slipper å kunne utgiftsføre bilaget.

Elefanten irriterer seg over at de ikke har samme minibarbeholdning på standardrom som på business class rom, så det blir nok en tur på 7-Eleven.

Ha en fin en. Nå er jeg så sulten at jeg er svimmel...

God kveld. Midt oppi ganske mye dritt som kommer fra Trumpistan om dagen, så kom den her fra en liten utbryterranch i New Jersey i dag. Album om en drøy måned. Gjorde dagen min, hvertfall :)

739ab21cb2edd6121bb113ca56ff1b1d.jpg

Snart helg.

God kveld. Midt oppi ganske mye dritt som kommer fra Trumpistan om dagen, så kom den her fra en liten utbryterranch i New Jersey i dag. Album om en drøy måned. Gjorde dagen min, hvertfall :)

739ab21cb2edd6121bb113ca56ff1b1d.jpg

Snart helg.

...og mens jeg sitter og koser med med brus og Bruce, så ringer plutselig en kollega. Ikke for å prate om Springsteen, foråsiresånn.

Flaks at man har Citrix

Back