• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God torsdag

Someone

Moderator
Medlem
God morgen fra Storokrysset. Møter på Prærien i hele dag så bytter ut bil med buss for å komme meg på jobb. Fordel å unngå skogen i dag da internrevisjonen er på befaring i dag :p Ut å spise med jobben i kveld. Ha en fin dag

G'morgen ja .. smågrått her i Mosøen i dag .. fin dag ute å være inne i. En liten småkrise er avverget, så nå satser vi på smooth sailing resten av dagen.

Ha en helknæsj dag!

God? Ferdig med dagens første møte og nå begynner så vidt gårsdagen å demre.. Filippinsk nattklubb var fantastisk og det ble meget sent. Takk de høyere makter for at det er helg om 10 timer..

Dragen hadde time med sin personlig trener (som er en militant sadist) klokken 8 i dag tidlig så hun har det nok verre. :colgate:

Nyt helgen..

God morgen fra Forus,
Smågrått her over i sørvest på morgenkvisten, men heldigvis intet regn.
Travel opptakt mot feriestart om halvannen uke. Jobb reiser øst,vest og syd for å ferdigstille småprosjekter innen kursen settes for NCE neste lørdag.
Ha en fin dag folkens.

Morgen fra Trondheim
Grått her også , men ikke nedbør. Fikk en klikk i ryggen igår, så kiropraktor er kontaktet med spm. om nødtime ASAP. Håper det går iorden for jeg kan nesten ikke gå.... :( :(

Nå er det imidlertid møte.

Ha en sjallabais dag :):)

God morgen fra Forus!

I dag er det den store Sirpjalle gjør ting han ikke kan dagen!

Ha en fin en forumister! :)

God morgen fra det Sørlandske!

I dag kan vi gratulere Filippinene med deres nasjonaldag: Independence Day! Hurra!

Ellers blir det en travel dag på kontoret for å lande alle ballene før kursen settes mot Danmark i morgen tidlig.

Fin torsdag ønskes!

God torsdag fra tiggerstaden. Klarte igår komme meg over blokkeringen mot booking jeg har hatt en stund og fikk booket 3 turer. Er nå oppe i 17 bookede turer og kan konsentrere meg mere om å gi bedre innhold til de kommende turene. Litt overskyet vær fungerer alltid positivt på bookingfingeren.

Ha en god en enten dere planlegger eller eksekverer reising.

En riktig god morgen!

Venter på mine Eurobonus-poeng for tre reiser for to uker siden...

Mens vi venter... ha en knallbra dag!

Morn fra studentbyen.
Ikke stort planlagt her og selv om man ikke har noe TV abonnement så betyr jo ikke det at man er nødt til å betale for å få sett på VM, da man har skaffet seg nok en gratis prøvemåned med TV2 Sumo, denne gang fordi man er student.

Phew… Rakk med et nødskrik innsjekken til BA1448 - EDI-LHR.

- Can't find you on that flight, sir. Whats your booking reference?
- But it says right here, BA1448
- That flight is from LHR to EDI, sir.
- Riiiiiiiight…

Ha en fortsatt god god dag, alle sammen

Phew… Rakk med et nødskrik innsjekken til BA1448 - EDI-LHR.

- Can't find you on that flight, sir. Whats your booking reference?
- But it says right here, BA1448
- That flight is from LHR to EDI, sir.
- Riiiiiiiight…

Ha en fortsatt god god dag, alle sammen

Skriver før jeg tenker

Hve med å endre signaturen til 'Booker før jeg tenker' ..? :72:

Hve med å endre signaturen til 'Booker før jeg tenker' ..? :72:

Burde gjort det. Heldigvis var det min første flex booking med BA, så dama skviset meg inn på første fly rett vei. Gebyr 0,-

Back